رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:
رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: تنها راه مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی و غاصب و استکبار جهانی افزایش قدرت و اقتدار است.
کد خبر: ۱۱۳۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷ 04 November 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  روز شنبه در جمع راهپیمایان روز ۱۳ آبان در ارومیه با اشاره به اینکه در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی باید روز به روز بر قدرت خود بیفزاییم، گفت: طبق منطق قرآن کریم، تنها راه مبارزه موثر با اسراییل غاصب نیز اقتدار روزافزون در همه عرصه هاست.

حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور افزود: همه دنیا بدانند که ایران اسلامی به هیچ وجه ظلم نمی کند ولی زیر بار ظلم نیز نمی رود.

وی اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار هستند و این به برکت وجود نخبگان و دانشمندان انقلابی در وزارت دفاع رقم خورده است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: امروز ایران اسلامی به نقطه ای رسیده است که اگر دشمنان غلط اضافی بکنند، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می کند.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور اظهار کرد: دنیا بداند که اگر آمریکا و نظام سلطه، جلو وحشی گری های رژیم صهیونیستی را نگیرند، ارتش بزرگ امت اسلامی آن را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار