طرح بانوی آب با محوریت پایگاه های بسیج بانوان در پایگاه مقاومت بسیج خواهران دخت النبی شهرستان خوی برگزار شد .
کد خبر: ۱۱۳۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸ 13 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی، طرح بانوی آب با محوریت پایگاه های بسیج بانوان در پایگاه مقاومت خواهران دخت النبی با حضور جمع کثیری از بانوان بسیجی این پایگاها و نماینده ناحیه مقاومت بسیج آغاز شد.
کارشناس آزمایشگاه آب شرکت آب و فاضلاب خوی در این جلسه با بیان اینکه صرفه جویی در مصرف آب یک نوع شکرگذاری عملی از نعمات پروردگار متعال می باشد، اظهار کرد: شکرگذاری از نعمت آب این است که در اولویت اول و اساسی خود استفاده گردد و نباید دچار اسراف و تبذیر در مصرف این مایه حیاتی گردیم.
زهره ذبیح الهی از زنان به عنوان تاثیرگذارترین قشر در خانواه یاد کرد و گفت: در هر خانواده مادر بنیادی ترین رکن فرهنگ سازی است و در حقیقت معمار جامعه انسانی در مملکت مادران هستند و از طرف دیگر با توجه به اینکه منابع آبی وضعیت مناسبی ندارند باید از ظرفیت زنان برای فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب استفاده کنیم.
وی ادامه داد: بهترین راهکار برای مقابله با کم آبی حفظ منابع آبی موجود است.
ذبیح الهی در ادامه این جلسه با بیان اینکه زنان، مدیران اصلی خانواده اند، گفت: زنان می توانند با اندیشه و تدبیر خود برای تأمین نیازهای خانواده و چگونگی مصرف آب برنامه ریزی نمایند و در انتقال فرهنگ و الگوی صحیح مصرف به فرزندان، همسر و نزدیکان شان نقش اساسی ایفا کنند.
لازم به ذکر است که این طرح در پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی نیز برگزار شد.
گفتنی است این طرح با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان خوی در قالب تفاهم نامه همکاری اجرا شده و در این 2 جلسه نزدیک به 100 بانو بسیجی خویی با روشهای مدیریت مصرف آب آشنا شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار