کد خبر: ۱۱۳۹۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۶ 22 November 2023

تابناک رضوی/کمال حسینی:فقط قدم بزن ...این تیتر یکی از اولین تبلیغات دوره تازه فعالیت‌های شرکت پدیده شاندیز، بعد از موافقت مسئولین قضایی استان جهت شروع دوباره عملیات ساختمانی این شهر رویایی است. تبلیغات گسترده‌ یا همان بمباران تبلیغاتی که در سال‌های نه چندان دور، تمامی بیلبوردها و تلویزیون‌های شهری، ورزشگاه‌ها و از جمله فرودگاه‌ها و ...

تبلیغات گسترده‌ یا همان بمباران تبلیغاتی که در سال‌های نه چندان دور، تمامی بیلبوردها و تلویزیون‌های شهری، ورزشگاه‌ها و از جمله فرودگاه‌ها و بسیاری دیگر از مکان‌های پرتردد را پر کرده بود تا نشان دهد هدف شرکت، نفوذ در افکار عمومی و تبلیغات انبوه است. البته تیم‌داری در فوتبال را هم می‌توان جزئی از تبلیغات پدیده شاندیز به حساب آورد که اتفاقا کمک فراوانی به ورزش ایران علی‌الخصوص استان خراسان کرد.

اما به‌تازگی و در کانال رسمی، تبلیغاتی از این شرکت به چشم می‌خورد که حاکی از این است که برنامه‌ریزی‌های خوبی در حال شکل‌گرفتن است. بر خلاف ناملایماتی که بر این شرکت شد و شرایط به‌گونه‌ای رقم خورد که نتواند عملیات عمرانی و ساختمانی خود را پیش ببرد، اما در نهایت این ناملایمتی‌ها به ضرر سهامداران تمام و باعث شد سرمایه عظیم این شرکت چندین سال راکد مانده و نتواند به آنچه که حق سهامداران بود برسد.

این روزها و با داغ شدن عملیات عمرانی این مجموعه همه منتظر یک اتفاق بزرگ هستند. اتفاقی که مطمئنا با تبلیغات گسترده پدیده ارتباطی مستقیم دارد و نشان‌دهنده عزم راسخ مسئولین این شرکت برای ورود پرقدرت به بازار بورس ایران و رساندن سهام این شرکت به قیمت واقعی خود است و همگی از جمله سهامدارانی که چندین سال است خاک این سهم را خورده‌اند، معتقدند ارزش ذاتی این سهم بسیار بالاتر از آن‌چیزی است که تا با الان معامله می‌شده و بر معامله با قیمت‌های پایین رضایت نمی‌دهند و امیدواراند این سهم بتواند جبران این به‌قول خودشان ضرر چندساله‌شان را بکند.

این در حالی‌ست که سهام‌داران شهر رویایی پدیده شاندیز با وفاداری خود نسبت به پدیده، سهم مهمی در پیشبرد اهداف این مجموعه بزرگ داشته‌اند. همچنان که به تازگی، نماد ابنیه این شرکت ساختمانی، گردشگری و تفریحی در بازار توافقی بورس باز شده و این نکته می‌تواند سرآغاز فصل جدیدی از فعالیت‌های این شرکت را به‌دنبال داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار