فرزند حجت الاسلام غلامرضا حسنی نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام پیشین ارومیه دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۱۱۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶ 18 October 2015

تابناک آذربایجان غربی :فرزند حجت الاسلام غلامرضا حسنی نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام پیشین ارومیه دار فانی را وداع گفت.

پیام تسلیت استاندار آذربایجان غربی

نتیجه تصویری برای سعادت استاندار

استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی، درگذشت فرزند حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حسنی را تسلیت گفت.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی در پیامی درگذشت فرزند حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حسنی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

مجاهد نستوه حضرت حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حسنی

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص)، احتراما درگذشت فرزند گرامیتان مرحوم” نورالدین حسنی ” موجب تاثر و تالم خاطر گردید. اینجانب مصیبت وارده را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌نمایم.

سعادت- استاندار آذربایجان غربی



نتیجه تصویری برای سردارخرم

به گزارشتابناکآذربایجان غربی، سردار عابدین خرّم، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی نیز در پیامی درگذشت فرزندحجت الاسلام و المسلمين غلامرضا حسني، نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه پیشین ارومیه را به این مجاهد نستوه و عالم ربانی تسلیت گفت.


در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حضرت حجت الاسلام و المسلمين غلامرضا حسني اینجانب مصیبت وارده را به شما و خانواده معزز جنابعالی تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده غفران الهی و بهترین پاداش صالحان و همنشینی با انبیاء و اولیاء و برای شما و بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنم.


سردار عابدین خرّم

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار