فرماندار ویژه شهرستان خوی از پروژه های در حال انجام شهرستان خوی بازدید و از روند اجرای این پروژه ها اطلاع یافت.
کد خبر: ۱۱۴۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷ 23 December 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، در ابتدای این این بازدید فرماندار و هیئت همراه در تصفیه خانه فاضلاب حضور یافتند و از قسمتها و مدولهای مختلف تصفیه خانه بازدید کردند .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی به تشریح عملکرد مدولهای اول و دوم پرداخت و در مورد مدول سوم تصریح کرد : سویل و تجهیزات مکانیال مدول سوم اجرا شده و تنها تجهیزات برقی این مدول باقیمانده و این مهم در ماده 23 فاضلاب شهر خوی گنجانده شده است که پس از تخصیص اعتبارات لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه اجرایی خواهد شد .
در ادامه از مخزن 5 هزار متر مکعبی مساکن مهر بازدید کردند . یداله سلطانی در توضیحاتی پیشرفت فیزیکی این پروژه را بیش از 90 درصد اعلام کرد و افزود : ان شاالله این پروژه در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید . وی با اشاره به اینکه سه چاه جدید برای این مخزن در نظر گرفته شده است خاطر نشان کرد : دو حلقه از این چاه ها تجهیز شده و یک حلقه نیز بزودی تجهیز خواهد شد .
سپس با حضور در شهرک ولیعصر از وضعیت فاضلاب آپارتمانهای عدالت گستر بازدید کردند و دستورات لازم جهت انجام عملیات مقتضی را صادر کردند .
کریم علی نژاد فرماندار خوی در پایان بازدید ضمن مطلوب خواندن اقدامات انجام شده تلاش بیشتر برای تسریع در این عملیات را خواستار شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار