مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از برف روبی ۴٠ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶ 24 December 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به بارش برف و برف روبی جاده‌های مواصلاتی استان در ٢۴ ساعت گذشته گفت: با فعالیت بی وقفه راهداران در محور‌های مواصلاتی چالدران بارش نزولات آسمانی باعث انسداد هیچ مسیری نشد و راهداران استان ۴٠ کیلومتر از این محور‌ها را برف روبی کنند. 

وی در ادامه با توجه به تلاش بی‌وقفه راهداران ادامه داد: در ٢۴ گذشته ٢٠ راهدار با ٨ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و با استفاده از ۵۵ تن شن و ماسه در جاده‌های استان به منظور جلوگیری از انسداد و لیز خوردن خودرو‌ها محور‌های مواصلاتی استان را بازگشایی کردند. 

دست نشان با توجه به اهمیت ایمنی سفر خاطر نشان کرد: به دلیل تداوم بارش در محور‌های مختلف استان، توصیه می‌شود همشهریان از تردد غیرضروری در مسیر‌های برف گیر خودداری کرده و در صورت لزوم حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند و از سالم بودن تجهیزات خودرو از جمله مه شکن، برف پاکن و سیستم گرمایشی مطمئن شوند. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در تشریح نحوه اطلاع از وضعیت راه‌ها گفت: کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شماره تلفن ۱۴۱ هستند و کاربران جاده‌ای می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن و سامانه ۱۴۱ به صورت آنلاین و از طریق دوربین‌های پایش تصویری استان که در اختیار کاربران نیز قرار می‌گیرد استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار