کد خبر: ۱۱۴۶۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴ 31 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، علی اصغر آسمانی مقدم، مدیر کل بنیاد مسکن مازندران در گفت و گویی اظهار کرد:

برای اجرای طرح جهش تولید مسکن روستایی، ۱۲ هزار و ۹۰۳ واحد در مازندران در حال ساخت است و همچنین در ۲ سال اخیر، ۹ هزار و ۷۲۱ واحد به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد:‌ از این تعداد طرح نیمه تمام، یک هزار و ۲۶۰ واحد در حال ساخت در آمل قرار دارد و ۹۰۷ واحد مسکونی در این شهرستان نیز به بهره برداری رسیده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران به اقدامات انجام شده در حوزه زیرساخت های روستایی استان در دولت سیزدهم اشاره و تصریح کرد:‌ در این مدت با مشارکت دهیاری ها، ۴۱۲ کیلومتر راه روستایی با چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار تامین قیر رایگان از سوی بنیاد مسکن و پنج هزار میلیارد ریال اعتبار با مشارکت روستاییان آسفالت شد.

وی افزود:‌ در همین زمینه ۴۰ کیلومتر از معابر روستاهای آمل آسفالت شد و برای این منظور یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شد که ۶۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات قیر رایگان و مابقی مشارکت روستاییان بود.

به گفته آسمانی مقدم، در دولت سیزدهم برای اجرای طرح هادی در روستاهای آمل ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت.

وی همچنین به صدور ۲ هزار و ۷۵۰ جلد سند املاک روستاییان آمل به عنوان دیگر دستاورد دولت سیزدهم در این منطقه نام برد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران گفت:‌ در سفر استاندار مازندران به آمل پیش بینی قیر رایگان برای اجرای طرح هادی و صدور سند برای املاک در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت شهرستان همراهی و کمک لازم اعمال شود. 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار