جهاد خدمت در روستا‌ها همچنان ادامه دارد؛
مرتضی رمضانی فرماندار نکا به همراه جمعی از مدیران دستگاه‎‎‌ها از روستای دو‌آب بخش مرکزی بازدید کرد. ‎
کد خبر: ۱۱۴۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴ 31 December 2023

به گزارش تابناک مازندران، در ادامه روند بازدید‌های هفتگی فرماندار نکا از روستا‌های این شهرستان، عصر امروز مرتضی رمضانی فرماندار نکا با هدف پیگیری مطالبات روستا‌نشینان و شناسایی نقاط قوت و ضعف روستا‌ها به همراه علی‌نژاد معاون برنامه‌ریزی، جمشیدی بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران دستگاه‌ها از روستای دو‌آب بخش مرکزی شهرستان بازدید کرد.

 

اهالی روستای دوآب میزبان این هفته‌ی فرماندار نکا و مدیران دستگاه‌ها در طرح بازدید از روستا‌ها  

در این بازدید مرتضی رمضانی ضمن تقدیر از حضور مدیران، بر ارائه خدمت صادقانه به مردم به‌خصوص اهالی روستا از سوی مدیران دستگا‌ها تاکید کرد و گفت: مدیران همه‌ی تلاش خود را برای رفع محرومیت و ایجاد بستر توسعه و رشد در روستا‌ها به‌کار بگیرند. مردم از حضور مدیران در روستا‌ها احساس خرسندی دارند اما نکته‌ی مهم این است که پس از احصای مسائل روستا به فکر راه حل برای مشکلات باشیم.

فرماندار شهرستان نکا با اشاره به توسعه روستا‌ها پس از انقلاب اذعان کرد: پس از انقلاب اسلامی و به‌خصوص در دولت سیزدهم، خدمات بسیار خوبی نظیر اجرای طرح آسفالت، انتقال گاز و اتصال روستا‌ها به اینترنت به روستا‌ها ارائه شد. البته هنوز هم ضعف‌هایی وجود دارد که با پیگیری و تلاش مدیران قابل برطرف شدن است.

 

اهالی روستای دوآب میزبان این هفته‌ی فرماندار نکا و مدیران دستگاه‌ها در طرح بازدید از روستا‌ها  

شایان ذکر است، رمضانی در بازدید عصر امروز ضمن حضور در گلزار شهدای روستای دوآب و ادای احترام به مقام شهید زارع، از روند اجرای چندین طرح عمرانی نظیر ایجاد جاده‌ی بین مزارع، جابه‌جایی تیر برق و اجرای طرح هادی در روستا بازدید و دستور‌های لازم را جهت تسریع در روند بهره‌برداری از این طرح‌ها صادر کرد.

همچنین، به گفته اهالی روستا‌ی دوآب رمضانی اولین فرماندار پس از انقلاب بود که به‌همراه دستگاه‌های اجرایی در این روستا حضور یافت.

 

اهالی روستای دوآب میزبان این هفته‌ی فرماندار نکا و مدیران دستگاه‌ها در طرح بازدید از روستا‌ها  

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار