معاون سپاه پاسداران:
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتخابات از هر جهت مانند غزه در محاصره دشمنان است و باید نسبت به این مهم هوشیار باشیم.
کد خبر: ۱۱۴۸۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴ 10 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ پاسدار«مجید بذرافکن» روز چهارشنبه در آیین اختتامیه جشنواره رسالت ماندگار که با حضور پایگاه‌های بسیج استان مرکزی در اراک برگزار شد، افزود: عزم بسیج در انتخابات یک عزم تمام کننده است و تلاش برای افزایش مشارکت مردم در حقیقت ایستادگی در جبهه مقاومت و مبارزه با دشمنان است.

وی ادامه داد: مدل مقاومت در پیروزی انقلاب اسلامی به جهان ارائه شد و در انتخابات باید مشارکت را نشان و الگو برای سایرین قرار دهیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیجیان را یاوران و مجاهدان مقام معظم رهبری دانست و افزود: جنایت رژیم صهیونیستی آن‌ها را رسوا کرد و رای دادن هر یک از مردم ایران اسلامی در انتخابات پیش‌رو در حقیقت یک ضربه به رژیم کودک‌کش و دسیسه‌های این رژیم و حمایت‌گرانش است.

بذرافکن خاطر نشان کرد: زیرساخت‌های فضای مجازی در اختیار دشمنان است از طرفی مردم رغبت چندانی به تماشای تلویزیون ندارند، اما خیابان‌ها محیطی است که بسیجیان برای تبلیغ و بازگو کردن حقایق می‌توانند از آن استفاده کنند و از این فرصت نباید غافل شد.

وی تاکید کرد: بسیجیان باید همانند بچه‌های حماس و جهاد اسلامی که امروز زیر آوار زندگی می‌کنند مبارزه داشته باشند و در برابر جنگ روانی دشمن مقاومت کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: یک ایران به قلب کشور یعنی اراک نگاه ویژه دارند و این استان به عنوان زادگاه رهبر کبیر انقلاب و باتوجه به اینکه در محور ارتباطی بین استان‌ها قرار دارد می‌تواند مبلغ موثری باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار