مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از برف روبی بیش از ۷۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵ 16 January 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: با توجه به ادامه بارش برف در چند شهرستان در شبانه روز گذشته و همچنین کولاک شدید در بیش از ۱۵ محور، راهداران استان ۷۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی اصلی، فرعی و روستائی را برف روبی کردند. 
 
وی با اشاره به اینکه پدیده غالب در اکثر محور‌های مواصلاتی استان کولاک بوده است گفت: به طور میانگین شاهد کولاک ۷۳ ساعته برف بوده ایم که بیش از ۱۲۰ نفر از راهداران استان با بهره گیری از ۸۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین نسبت به اجرای عملیات راهداری زمستانی اقدام کردند. 
دست نشان خاطر نشان کرد: مقدار شن و ماسه استفاده شده در عملیات راهداری زمستانی در شبانه روز گذشته نزدیک به ۳۵۰ تن بوده است و با تلاش‌های راهداران استان بیش از ۱۷۰ راه روستائی نیز بازگشائی شده است 
 
وی در آخر یاد آور شد: شماره تلفن ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شکایات و سوالات هم استانی‌های عزیز است و مسافرین عزیز در صورت ضرورت سفر در محور‌های مواصلاتی استان با استفاده از سامانه و اپلیکیشن ۱۴۱ در جریان وضعیت محور‌های مواصلاتی قرار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار