مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از صدور بیش از ۱۸ هزار پروانه کسب صنفی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۹۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳ 18 January 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: امسال ۱۸ هزار و ۴۶۱ پروانه صنفی در استان صادر شده که ۳۴ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

سرتیپی افزود: همچنین در سال جاری ۴۱ انتخابات تشکل‌های صنفی در آذربایجان غربی برگزار کرده ایم که بیش از ۲ برابر پارسال برآورد می‌شود.

وی از انجام نزدیک به ۵۶ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد و اضافه کرد: در این راستا ۴۷ درصد رشد داشته ایم که نشان دهنده توجه بیشتر به جلوگیری از بروز تخلف اصناف است.

وی ادامه داد: در سال جاری حدود ۱۵ هزار فقره بازرسی از واحد‌های تولیدی و صنعتی با رشد ۴۹ درصدی، نزدیک به هشت هزار بازرسی از واحد‌های خدماتی با رشد ۱۷۳ درصدی، تشکیل حدود هفت هزار پرونده تخلف در بخش‌های صنفی، صنعتی، تولیدی و خدماتی با افزایش ۷۷ درصدی و ارسال هفت هزارو ۱۰۰ گرونده به تعزیرات حکومتی با رشد ۷۷ درصدی را شاهد بوده ایم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اظهار کرد: ارزش پرونده‌های تخلف تشکیل شده در این بخش‌ها به حدود ۲۲ هزار میلیارد ریال می‌رسد که نزدیک به چهار و نیم برابر مدت مشابه سال گذشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار