فرماندار نکا در جلسه‌ی شورای اداری تأکید کرد؛
فرماندار نکا گفت: ما موظفیم مشکلات مردم را حل کنیم که در این راستا از شما مدیران اجرایی می‌خواهم که رفتار نیروهای خود را بیشتر مدیریت کنید و همچنین همه دستگاه‌ها موظفند هر جمعه بلااستثنا در نمازجمعه میز خدمت برگزار کنند.
کد خبر: ۱۱۵۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳ 20 January 2024

به گزارش تابناک مازندران، جلسه‌ی شورای اداری شهرستان نکا با حضور امام جمعه و مدیران دستگاه‌ها و به ریاست مرتضی رمضانی فرماندار نکا، امروز ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۲، در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

همه‌ی دستگاه‌ها موظفند هر جمعه بلااستثنا در نمازجمعه میز خدمت برگزار کنند  

امام جمعه شهرستان نکا در این جلسه با تبریک به مناسبت ولادت امام جواد(ع) و امیرالمومنین علی(ع)، عنوان کرد: امام جواد (ع) فرمود: «هر مومن نیاز به ۳ خصلت دارد، یک خصلت؛ «توفیق از جانب خدا» است که زمینه‌ و مقدمه‌ساز هر امری برای رسیدن به هدف مشروع است و خصلت دوم، «موعظه کردن» است که انسان باید از درون خود، خویشتن را «موعظه‌» کند تا نیاز به موعظه از بیرون نباشد، چراکه؛ انسان دارای عقل و شعور داده است.

حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی لائینی سومین خصلت را «نصیحت» دانست و گفت: انسان باید خیرخواهی دیگران را بپذیرد و اگر کسی او را نصیحت کرد قبول کند، بطور مثال؛ نصیحت رهبر را که خیرخواه ماست و ما را به انتخابات تشویق می‌کند، باید بپذیریم.

مرتضی رمضانی فرماندار شهرستان نکا با تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر، اظهار داشت: برای استقرار نظام جمهوری اسلامی زحمات زیادی کشیده شده و این نظام در این ۴۵سال نیز در حال مبارزه با استکبار جهانی است و هر روز بر دامنه آن افزوده می‌شود که نمونه‌اش، اتفاقاتی که در روزهای گذشته در کرمان و سایر نقاط ایران اسلامی افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن از رودررو شدن با نیروهای مسلح جمهوری اسلامی عاجز است و به همین جهت، مردم بی‌دفاع را هدف قرار داده است، همانطور که رژیم غاصب اسراییل توان مقابله با حماس را نداشت و به کودک‌کشی با غزه روی آورد.

 

همه‌ی دستگاه‌ها موظفند هر جمعه بلااستثنا در نمازجمعه میز خدمت برگزار کنند  

نماینده عالی در شهرستان نکا تصریح کرد: سپاه با استفاده از امکانات خود در پاسخگویی به شرارت صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، در یک اقدام شجاعانه و خلاقانه، هم مقر تروریست‌ها را در اقلیم کردستان و پاکستان هدف قرار داد و هم به زیبایی مقرر تروریست‌ها را در خاک چندین کشور شناسایی کرد که این اقدام در تصاویر تلویزیون، اشراف اطلاعاتی دستگاه‌های امنیتی بویژه سپاه پاسداران را نشان داد.

رمضانی خاطرنشان کرد: پس از حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر جاسوسان در اقلیم کردستان و پاکستان و انتقام سخت، قطعا آنها بیکار نخواهند نشست بطور مثال؛ در دقایقی قبل، با جنگنده‌ها به سوریه حمله کردند که نشان‌دهنده‌ی عمق ناراحتی استکبار جهانی است اما جمهوری اسلامی همچنان به مبارزه با تروریست‌ها ادامه می‌دهد.

 

همه‌ی دستگاه‌ها موظفند هر جمعه بلااستثنا در نمازجمعه میز خدمت برگزار کنند  

وی بیان کرد: دشمنان روزی، حاج قاسم و کشور ایران را متهم به تروریست بودن می‌کردند و امروز وقتی جمهوری اسلامی با تروریست مبارزه می‌کند‌، باعث ناراحتی استکبار می‌شود و قطعا همه اقدامات رژیم تروریستی با حمایت و پشتیبانی آمریکا انجام می‌شود و نظام جمهوری اسلامی در دفاع از مظلوم بیکار نخواهد نشست و در هر جای کره زمین که ندای مظلوم به گوش برسد با قدرت برای نجات حضور پیدا خواهد کرد.

فرماندار شهرستان نکا ابراز کرد: امروز به خود می‌بالیم که در کشوری زندگی می‌کنیم که نظام جمهوری اسلامی خواب را از یاوه‌گویان ربوده است و دشمنان انقلاب و اسلام سراسیمه هستند و توان مبارزه با نظام جمهوری اسلامی را ندارند.

رمضانی گفت: وقتی در سفر به مناطق محروم، از نزدیک مشکلات مردم را مشاهده می‌کنیم، متوجه می‌شویم که در بسیاری از مسائل کوتاهی و سهل‌انگاری داشته‌ایم و برای دیدن و شنیدن آن وقت اختصاص نداده‌ایم تا جهت رفع آن مشکلات اقدام نمائیم.

وی خاطرنشان کرد: وقتی شخصی عهده‌دار مدیریت دستگاهی می‌شود، باید جهادی و شبانه‌روزی، پیگیر مشکلات مردم باشد، زیرا در اسلام، اصل مردم هستند و نباید از ما ناراضی باشند، که اگر چنین نبود، آن مدیر خائن به نظام است و به نظام جمهوری اسلامی آسیب می‌رساند.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا با بیان اینکه، دولت رئیسی مردمی است و برای خدمات‌رسانی به آنها روی کار آمد، تأکید کرد: ما موظفیم مشکلات مردم را حل کنیم که در این راستا از شما مدیران اجرایی می‌خواهم که رفتار نیروهای خود را بیشتر مدیریت کنید و همچنین همه دستگاه‌ها موظفند هر جمعه بلااستثنا در نمازجمعه میز خدمت برگزار کنند.

رمضانی گفت: در آستانه دهه فجر و ۴۵سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم و دهه فجر امسال، برای ما بسیار مهم است چراکه، ختم به انتخابات می‌شود که اگر دستگاهی در این ایام افتتاح پروژه‌ای نداشته باشد، به معنای آن است که آن اداره تعطیل و مخالف نظام است، بنابراین، دستگاه‌ها باید عملکرد خود را با بنر در جلوی اداره خود نصب کنند تا مردم کارکردهای نظامه جمهوری اسلامی را مشاهده نمایند.

وی گفت: هرچند عقب ماندگی‌هایی در نظام وجود دارد، اما نباید عملکردهای آن را فراموش کرد و دهه فجر فرصتی برای تمام دستگاه‌های اجرایی است تا عملکرد نظام را برای مردم بازگو کنند و همچنین در این ایام، در تمام مدارس و دانشگاه‌ها نیز باید جهاد تببین صورت بگیرد.

فرماندار شهرستان نکا تأکید کرد: همانطور که دشمن ناکارآمدی‌های نظام را پررنگ جلوه می‌دهد، ما مدیران نیز که سربازان نظام هستیم، وظیفه داریم طبق خواسته‌ای رهبر، رئیس جمهور و استاندار، کارکردهای نظام را پررنگ‌تر نشان دهیم چراکه، هر روز در این نظام یوم‌الله و دهه فجر است و باید میدان و بستر را باز کنیم و مردم خدمات این نظام را بچشند.

 

همه‌ی دستگاه‌ها موظفند هر جمعه بلااستثنا در نمازجمعه میز خدمت برگزار کنند  

رمضانی از مدیران خواست: باتوجه به اینکه، مردم مناطق محروم توان آمدن به اداره و پیگیری مشکلات خود را ندارند، مدیران باید خود به دنبال مردم در روستاها و مناطق محروم بروند و مشکلات‌شان را پیگیری و حل کنند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار