مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی:
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت:شاعران تلاش کنند شجاعت و مقاومت مردم استان آذربایجان غربی را با سروده‌های خود تبیین کنند.
کد خبر: ۱۱۵۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 23 January 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ؛سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی امروز (سه‌شنبه) در آیین اختتامیه بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت که بصورت ویدئوکنفرانس در سراسر استان‌ها برگزار شد اظهار داشت: سال ۹۲ که جمعی از مسئولین و فرماندهان استان آذربایجان غربی محضر مقام معظم رهبری مشرف شدند معظم له در بیانات خود فرمودند استان آذربایجان غربی را با ایستادگی، برخورد شجاعانه در مقابل حوادث و فتنه‌ها به مردم کشور معرفی کنید.

وی با بیان اینکه معظم له در این دیدار آذربایجان غربی را سرزمین مجاهدت‌های خاموش لقب دادند گفت: لذا نهاد‌های فرهنگی باید بستر‌های لازم جهت بیان و تبیین اقدامات و جانفشانی‌ها و کارنامه درخشان این استان در دفاع مقدس را فراهم کنند.

سردار وحیدی با بیان اینکه استان آذربایجان غربی در دفاع مقدس ۳۶ هزار شهید والامقام تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده که ۱۲ هزار شهید بومی و حدود ۲۴ هزار شهید سرافراز از سایر نقاط کشور بودند تصریح کرد: این نشان از نقش‌آفرینی این استان در دفاع از نقلاب و نظام دارد.

این مسئول افزود: لذا نشر معارف دفاع مقدس در جامعه یکی از ضرورت‌های مهمی است که حتما باید به آن توجه داشت و در این زمینه هنر بهترین محفل برای نشر این ارزش‌ها است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی عنوان کرد: امیدواریم شعرای استان آذربایجان غربی به حوزه دفاع مقدس اهتمام لازم داشته باشند و شجاعت و مقاومت مردم این استان را با سروده‌های خود تبیین کنند.

سردار وحیدی گفت: امسال تعداد ۲۸۳ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شد که پس از بررسی توسط هیئت داوران تعداد ۱۸۳ اثربرجسته انتخاب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار