کد خبر: ۱۱۵۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳ 28 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت:

هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح خط انتقال برق ۴ و ۶ مداره محمودآباد به رویان اختصاص یافت.

احمد توکلی در آیین آغاز عملیات خط انتقال ۴ و ۶ مداره محمودآباد به رویان هم‌ زمان با سفر شهرستانی استاندار مازندران به محمودآباد اظهار کرد: اجرای این طرح مهم و عظیم، ارتقای توان از ۳۰ مگاوات به هزار و ۶۰۰ مگاوات را برای مناطق هدف به همراه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه طرح خط انتقال ۴ و ۶ مداره محمودآباد به رویان در دهه ۹۰ باید اجرایی می‌شد اما محقق نگردید، افزود: سیاست دولت سیزدهم اجرای طرح های مهم و برزمین مانده است که این طرح نیز در راستای اهداف کلان دولت، امروز آغاز شد.
سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران از رفع مشکلات برق استان در دولت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی خبر داد و یادآورشد: برای رسیدن به برق پایدار و شرایط مطلوب در مازندران، ۴۸ طرح برق رسانی با فایناس چینی اجرایی می‌شود.
توکلی بودجه اختصاص یافته برای اجرای طرح خط انتقال برق ۴ و ۶ مداره محمودآباد به رویان را هزار میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: بر اساس برنامه زمانبندی این طرح تا خرداد ۱۴۰۳ اجرایی و وارد مدار می گردد.
وی با بیان اینکه یک سوم واحدهای صنعتی و تولیدی محمودآباد و آمل و نور از برق این خط برخوردار می شوند، خاطرنشان کرد: رفع مشکل قطع و افت ولتاژ برق واحدهای صنعتی، تولیدی و اقتصادی مازندران از سیاستهای استاندار مازندران است که در حوزه معاونت عمرانی با جدیت در حال پیگیری و اجرایی می‌باشد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار