کد خبر: ۱۱۵۱۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸ 29 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: در راستای ارتقای بهره وری و تکریم ارباب رجوع پاسخگویی به مراجعات شهروندان و امورات اداری شهردای‌ها نظام مند می‌شود.

احمد توکلی در بازدید از شهرداری محموآباد در پی سفر شهرستانی استاندار و هیات مدیران استان با بیان اینکه شهرداری‌های مازندران از قابلیت بالایی برخوردار هستند، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت موجود شهرداری‌ها، نیاز است تا در حوزه مدیریت شهری و طرح‌های عمرانی شهری اقدامات موثر و ماندگاری انجام پذیرد.
وی با اشاره به اینکه انجام امورات شهروندان توسط دولت الکترونیک از سیاستهای دولت سیزدهم است، افزود: توجه به این بخش و پاسخگویی سریع و صحیح به شهروندان توسط شهرداریها مازندران در راستای سیاستهای دولت، از خواسته‌های استاندار و حوزه معاونت عمرانی است و بر توجه به دولت الکترونیک نیز تاکید می‌شود.
وی از نظام مند شدن پاسخگویی به مراجعات شهروندان و امورات اداری شهردای‌های مازندران خبر داد و یادآورشد: توجه به بخش فضاهای فیزیکی شهرداریهای استان به ویژه در شهرهای مهم نیز از برنامه های جدی نظام مندسازی شهرداریها است.
سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه شهرداری های استان از قابلیت بالا در اجرای طرح‌های عمرانی مهم برخوردار هستند، تصریح کرد: برای ایام‌الله دهه فجر امسال نیز در حوزه شهری طرح‌های عمرانی خوبی به‌ بهرهبرداری خواهد رسید و همچنین طرح‌های مهم دیگری در حال اجرا است که در مناسبت‌های مختلف به بهره‌برداری می‌رسد.
توکلی در این بازدید با گفت‌ و گو با پرسنل شهرداری و شهروندان حاضر در شهرداری از نزدیک با مشکلات و کاستی‌های شهرداری محمودآباد آشنا شد و از مجموعه مدیریت شهری رفع موانع و مشکلات را خواستار شد و به نیازمندی‌های شهرداری و مطالبات آنها از استان را پاسخ و دستور داد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار