مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه از جمله برپایی محافل انس با قرآن در ۶ کانون منتخب در دهه فجر خبرداد.
کد خبر: ۱۱۵۲۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹ 03 February 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،  محسن رضایی  گفت: مقام معظم رهبری به موضوع قرآن و اینکه مساجد را باید به پایگاه قرآنی تبدیل کنیم تاکید دارند و در این راستا به‌مناسبت ایام دهه فجر کاروان قرآنی با حضور قاریان استانی در شهرستان‌های ارومیه، میاندوآب و خوی و ۶ کانون منتخب استان برگزار خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه به‌مناسبت ایام دهه فجر در سطح استان برگزار خواهد شد، افزود: برگزاری جشنواره سرود بچه‌های مسحد در شهرستان‌های ارومیه و میاندوآب با حضور ۳۰ کانون، اجرای مسابقات فوتسال دستی، تنیس، بازی‌های رایانه‌ای در شهرستان‌های ارومیه و خوی با شرکت ۵۰ کانون، جشن بزرگ تکلیف سیاسی رای اولی‌ها در شهرستان ارومیه با شرکت ۱۰۰ کانون، دیدار از ۱۰ خانواده شهید و جانباز با حضور ۱۰ کانون از جمله برنامه‌های این ایام است.

 

وی برپایی ایستگاه انقلاب به‌مناسبت چهل و پنجمین سالگرد در ۴۵ کانون فرهنگی و هنری در شهرستان‌های ارومیه، خوی، میاندوآب و نقده، رونمایی از سرود رای اولی‌ها با شرکت ۳ کانون، برگزاری ویژه برنامه راهبران انقلاب با موضوع جهاد تبیین و تبیین دستاوردهای انقلاب و دولت انقلابی به منظور جذب مشارکت در انتخابات دهه ۸۰ و ۹۰ ها، برپایی جشن‌های بزرگ ایام الله دهه فجر در ۵۰ کانون منتخب شهری و ۱۰ کانون روستایی و برگزاری جشن بزرگ فجرانه با محوریت عید مبعث در کانون فرهنگی و هنری حبیب ابن مظاهر ارومیه از جمله دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.

 

رضایی با اشاره به نقش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این کانون‌ها همواره در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی پیش‌گام بوده‌اند و در دهه فجر نیز با برگزاری برنامه‌های متنوع، میزبان مردم خواهند بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی ادامه داد: مساجد در همراه سازی توده‌های مردمی نقش مهمی دارند و برای حضور جوانان که درکی از زمان انقلاب ندارند نیاز است برنامه‌هایی با هدف جذب این قشر به مساجد برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار