سجاد بیرامی در رویداد ملی جامعه پرداز استان که در سالن جلسات دانشگاه ارومیه برگزار شد، افزود: هدف از برگزاری رویداد ملی جامعه پرداز شناسایی کنشگران حوزه جوانان و ایجاد یک هم افزایی برای تبادل و همکاری فعالان حوزه جمعیت است.
کد خبر: ۱۱۵۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶ 07 February 2024
به گزارش تابناک آذربایجان غربی،سجاد بیرامی در رویداد ملی جامعه پرداز استان که در سالن جلسات دانشگاه ارومیه برگزار شد گفت: با توجه به اینکه فعلان اجتماعی استان همیشه از دغدغه مندان حوزه جمعیت خانواده هستند امیدواریم این رویداد گامی موثر در شناخت ظرفیت های مردمی استان در حوزه بسیار مهم جمعیت باشد.
بیرامی  با اشاره به اینکه دلیل اصلی برگزاری رویداد ملی جامعه پرداز دغدغه مندی در حوزه جمعیت و خانواده است، خاطر نشان کرد: امید است این رویداد بابی باشد برای اینکه یک همفکری و تصمیم گیری برای دغدغه مهم کشور که جمعیت است رقم بزنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی یاد آور شد: در سال جاری استان میزبان رویداد های مهم ملی، بین المللی، جهانی و آسیایی بود که افتخارات بزرگی  نیز به کمک نیروی انسانی توانمند این خطه رقم زده شد.
 
گفتنی است؛ رویداد ملی جامعه پرداز استان به مدت دو روز ۱۷و۱۸  بهمن ماه سال جاری با همکاری وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی خانواده در ارومیه برگزار می شود. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار