ارومیه میزبان رویداد ملی جامعه پرداز
حجت الاسلام گودرزی در ایین افتتاحیه رویداد ملی جامعه پرداز که در سالن جلسات دانشگاه ارومیه برگزارشد، افزود: امروز یازدهمین رویداد ملی جامعه پرداز در ارومیه برگزار می‌شود و بنا داریم تا پایان سال در مجموع در ۲۱استان این رویداد را برگزار کنیم.
کد خبر: ۱۱۵۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲ 07 February 2024
حجت الاسلام گودرزی در ایین افتتاحیه رویداد ملی جامعه پرداز که در سالن جلسات دانشگاه ارومیه برگزارشد گفت: در سال ۱۴۰۳ با برگزاری رویداد در تمامی استان های باقی مانده مراسم کشوری این رویداد را برگزار خواهیم کرد.
 
دبیر رویداد جامعه پرداز کشور اظهار کرد: رویداد جامعه پرداز یک رویدادی است که در گام اول با تاکید به بدنه فعالان حوزه خانواده با دو زیر موضوع ازدواج و طلاق و موضوع فرزند آوری و هویت زن در سراسر کشور برگزار می شود.
 
حجت الاسلام گودرزی یاد آور شد: موضوع اصلی و هد ف اصلی از برگزاری رویداد ملی جامعه پرداز توجه به موضوع خانواده، جمعیت و هویت زن است و ۳ مسئله برا ی رسیدن به این اهداف تعریف شده که معارفه و جلوگیری از موازی کاری، مسئله محوری و اجرای عملیات مشترک از جمله آنها است.
 
دبیر رویداد جامعه پرداز کشور یاد آور شد: ما در حوزه های مختلف کار کرده ایم اما متاسفانه باهم همکاری نمیکنیم و شاهد موازی کاری های هستیم اگر دست در دست هم بدهیم و کار تشکیلاتی انجام دهیم به نتیجه مثبت و سازنده خواهیم رسید.
 
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با کار تشکیلاتی به پیروزی رسید، تصریح کرد: دشمن با کار سازمانی و تشکیلاتی در تلاش برای ضربه به کشو ر است لذا باید در کار فرهنگی و تمام حوزه به کار گروهی و تشکیلاتی توجه کرده و هماهنگ و همسو باهم کارها را پیش ببریم.
 
وی ادامه داد: اپلیکیشن خانمان برای این رویداد طراحی شده که افراد حاضر در رویداد در آن ثبت نام می کنند و اطلاعات خود را در آن وارد می کنند و باهم در ارتباط هستند تا ضمن اشتراک گذاری لیست فعالان حوزه خانواده و جمعیت شاهد هم افزایی و هماهنگی بین گروه ها نیز باشیم.
 
انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار