یازدهمین رویداد ملی جامعه پرداز به میزبانی آذربایجان‌غربی آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۶ 07 February 2024

به گزارش  تابناک آذربایجان غربی ، یازدهمین رویداد ملی جامعه پرداز کشور به منظور تجمع و هم افزایی کنشگران حوزه خانواده، هویت زن و جمعیت به میزبانی استان آذربایجان‌غربی در شهر ارومیه برگزار شد.

برگزاری رویداد جامعه‌پرداز راهی جهت همفکری و تصمیم گیری برای جمعیت به عنوان یک دغدغه مهم کشور
در این رویداد که حجت‌الاسلام گودرزی دبیر رویداد ملی جامعه‌پرداز کشور، حجت‌الاسلام متقی‌فر مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان و دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت، سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان، حجت‌الاسلام شاه‌محمد دستیار استاندار آذربایجان‌غربی در امور مردمی‌سازی و جمعی از مسئولین استانی و شهری حضور داشتند ، سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به هم‌فکری و تصمیم‌گیری جمعی برای دغدغه مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص جوانی جمعیت و خانواده با برگزاری رویداد مهم جامعه‌پرداز در سطح ملی امکان پذیر است خاطر نشان کرد: برگزاری این رویداد توسط جوانان پرتلاش و دغدغه‌مند استان، امروز به میزبانی آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود و انتظار داریم تاثیر برگزاری آن در تغییر روند کاهش جمعیت و ازدواج بهبود بخشیده شود.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: با توجه به اینکه فعالان اجتماعی استان همیشه از دغدغه مندان حوزه جمعیت خانواده هستند امیدواریم این رویداد گامی موثر در شناخت ظرفیت های مردمی استان در حوزه بسیار مهم جمعیت باشد و امید است با برگزاری این رویداد بتوانیم با یک همفکری و تصمیم گیری برای جمعیت به عنوان یک دغدغه مهم کشور، رقم بزنیم.
وی با اشاره به میزبانی استان آذربایجان‌غربی از رویدادهای مهم ورزشی در سطوح بین‌المللی، آسیایی و ملی در طول سال جاری افزود: نیروهای توانمند این استان توانستند میزبانی‌های شایسته‌ای برای کشورمان انجام و رضایت کشورهای مختلف را در پی داشته است.
رویداد جامعه پرداز ۳ هدف عمده را دنبال می‌کند
حجت‌الاسلام گودرزی دبیر رویداد ملی جامعه‌پرداز کشور نیز اظهار کرد: رویداد جامعه پرداز ۳ هدف عمده را دنبال می‌کند که این اهداف معارفه، مساله محوری و عملیات مشترک است.
وی همکاری و کار گروهی را از اصلی‌ترین نتیجه این رویداد برشمرد و اظهار کرد: برای مقابله با جنگ نرم، کار گروهی و همکاری با هم جزو اصلی‌ترین نیازها به شمار می‌رود و انتظارداریم با برگزاری این رویداد به این مهم دست یابیم.
دبیر رویداد ملی جامعه‌پرداز کشور ادامه داد: شرکت کنندگان در این رویداد با مسائل و ضروریات این حوزه به خوبی آشنا شدند و ضرورت عملیات مشترک و هم افزایی با تمرین عملی اتفاق افتاد.
خانواده تحکیم بنیان خانواده از مهم‌ترین زیربنای کشور است
حجت‌الاسلام شاه‌محمد دستیار استاندار آذربایجان‌غربی در امور مردمی‌سازی نیز گفت: بحث خانواده و تحکیم بنیان خانواده از مهم‌ترین زیربنای کشور است و با حل این موضوع سایر مشکلات کشور حل می‌شود.
وی، خانواده را مهم‌ترین نهاد برشمرد و اظهار کرد: این نهاد اجتماعی یک اصل است و دشمن در تلاش برای از هم پاشیدن خانواده و رابطه‌های پدر و مادر است تا به این شکل بتواند مشکلات جدی ایجاد کند.
دستیار استاندار آذربایجان‌غربی در امور مردمی‌سازی افزود: موفقیت‌های ما مدیون خانواده است و در حوزه مردمی‌سازی نیز خانواده یک اصل محسوب می‌شود.
رویداد جامعه پرداز طرح وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی خانواده است که یازدهمین رویداد کشور در ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه سال جاری به میزبانی استان آذربایجان‌غربی در شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار