یازدهمین رویداد ملی جامعه پرداز به منظور تجمع و هم افزایی کنشگران حوزه خانواده، هویت زن و جمعیت در آذربایجان غربی به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۱۵۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸ 07 February 2024
 به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رویداد ملی "جامعه پرداز" با محوریت "هویت زن، خانواده و فرزندآوری" در آذربایجان غربی با برپایی آیین اختتامیه به کار دو روزه خود پایان داد.
 
رویداد ملی "جامعه پرداز" با محوریت "هویت زن، خانواده و فرزندآوری" که از صبح روز ۱۷ بهمن‌ با حضور جمعی از مدیران، مسئولین ادارات و نهادهای مختلف استان و اعضای سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان آذربایجان غربی  به میزبانی شهر ارومیه آغاز شده بود ظهر امروز با برپایی آیین اختتامیه و تجلیل از فعالین حوزه های مختلف به کار خود پایان داد.
 
حجت الاسلام روئیت ،مدیرعامل بنیاد ملی خانواده در این مراسم اظهار داشت: در این رویداد دو روزه کنشگران، فعالین و نظریه پردازان حوزه زن، خانواده، فرزندآوری و جمعیت با هدف ارائه مهمترین مشکلات و مسائل و بیان راهکارهای مناسب حل آنها گرد هم جمع آمدند.
 
وی افزود :در پایان عملیات مشترک این رویداد ۲۲ تشکل و سازمان مردمی استان آذربایجان غربی تفاهم‌نامه همکاری در حوزه های " خانواده، جمعیت و هویت زن" امضاء کرده و قرار شد که این تشکلات به صورت هماهنگ با برنامه های منسجم و هدف دار در راستای حل مشکلات و مسائل این حوزه ها گام بردارند.
 
  تجلیل و تقدیر از فعالان حوزه های جمعیت، خانواده و هویت زن و اهدای تندیس و لوح سپاس به آنان پایان بخش این رویداد بود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار