استاندار آذربایجان‌غربی برلزوم تعیین تکلیف طرح های نمیه تمام در شهر ارومیه و شفاف سازی و تصمیم گیری درست در این زمینه تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۵۵۰۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴ 19 February 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،  استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به عزم جدی دولت سیزدهم برای اتمام طرح های عمرانی نیمه تمام، گفت: هیچ پروژه‌ای در شهر ارومیه نباید بلاتکلیف بماند و برای اجرای صحیح و درست آن، نیاز به شفاف سازی و تصمیم گیری درست است.

 محمدصادق معتمدیان   در نشست با اعضای شورای شهر و مدیریت شهری ارومیه، افزود: طرح های  نيمه تمامى مدت‌ها در استان بلاتکلیف مانده بود که با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در کشور و آذربایجان‌غربی، شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه هستیم و انتظار می رود شاهد رفع بلاتکلیفی پروژه‌های شهری ارومیه نیز باشیم.

معتمدیان همچنین در خصوص ارائه زمین‌های لازم برای مدیریت شهری، افزود: با توجه به مصوبات شورای شهر، دولت نیز زمین‌های مورد بهره برداری را می‌تواند در صورت اجرای طرح در اختیار مدیریت شهری قرار دهد.

وی در ادامه با اشاره به ساماندهی اراضی خیابان شهید سردار سلیمانی، تاکید کرد: خیابان ارتش در ادامه خیابان امام(ره)، امروز نیاز به توجه ویژه دارد تا ضمن ساماندهی آن، شاهد اتفاقات خوب با اجرای طرح‌های مناسب باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار