امام جمعه ارومیه گفت: عزت و اقتدار ملی در گرو حضور حداکثری مردم در انتخابات است.
کد خبر: ۱۱۵۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷ 23 February 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی در خطبه‌های  امروز نماز جمعه ارومیه  با اشاره به انتخابات 11 اسفند  بر لزوم حضور پرشور و حداکثری مردم در این صحنه سیاسی کشور تاکید کرد و گفت: فارع از هر گونه نگاه سیاسی موظف به حضور پر شور در انتخابات هستیم تا اقتدار کشور را به جهانیان نشان دهیم.

امام جمعه ارومیه گفت: دشمنان همیشه در تلاش هستند تا حضور مردم را کم‌رنگ جلوه دهند، اما مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور در انتخابات و انتخاب افراد اصلح، نقشه دشمنان را نقشه برآب می‌کنند.

خطیب نماز جمعه ارومیه در ادامه با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت:با مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان  در گمنامی، امروز امنیت کشور در بالاترین سطح خود قرار دارد. 

حجت الاسلام و المسلمین قریشی  همچنین با محکوم کردن جنایت صهیونیست ها در غزه، تصریح کرد: اگر برخی سران کشورهای اسلامی به قرآن عمل و از کمک به رژیم صهیونیستی  خودداری می کردند اکنون شاهد جنایت در غزه نبودیم.

حجت الاسلام میرزایی ،مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود( عج )آذربایجان غربی نیز سخنران پیش از خطبه این هفته نماز جمعه ارومیه بود که با تبریک فرار سیدن نیمه شعبان گفت: وظیفه همه ما دفاع از انقلاب اسلامی بعنوان تنها انقلاب زمینه ساز ظهور است و یکی راه های دفاع مشارکت فعال در صحنه های اجتماعی و سیاسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار