مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی گفت: جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی ۲۲ محل برای اسکان اضطراری درراه‌ماندگان برف و کولاک در جاده و شهرهای استان پیش‌بینی کرده است.
کد خبر: ۱۱۵۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲ 25 February 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، محمد علی کاوسی، امروز ۶ اسفند به رسانه‌ها گفت: مسافران در راه‌مانده در مسیر جاده‌های متاثر از بارش برف و کولاک در استان، توسط این جمعیت اسکان داده می‌شوند.

وی افزود: بدین منظور در شهر خضری و دشت بیاض، پایگاه جمعیت هلال‌احمر و مسجد فاطمه زهرا(س)، در شهر آرین‌شهر مسجد کاظمیه و در شهرستان قاین مسجد بین‌راهی امام رضا(ع)، حسینیه حاج قاسم، پایگاه سه راهی روم و پایگاه داوطلبی هلال‌احمر داخل شهر برای اسکان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین در شهرستان بیرجند حرم امامزادگان باقریه(ع)، پایگاه هلال‌احمر میاباد و پایگاه مزینی، در شهرستان سربیشه مسجد صاحب الزمان(عج)، مسجد راهدارخانه گردنه پدران، پایگاه امداد و نجات سربیشه و مسجد امام حسن مجتبی(ع) در داخل شهر، مسجد شهر درح، پایگاه هلال‌احمر درح و خانه هلال شهر مود و در شهرستان نهبندان نیز پایگاه شوسف، حسینیه شوسف، مزار سید علی(ع)، پایگاه حضرت ابالفضل(ع) هلال‌احمر و مسجد حضرت ابالفضل(ع) پیش بینی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: مسافران در راه‌مانده می‌توانند در این اماکن از امکانات هلال‌احمر شامل پتو و وسایل گرمایشی بهره‌مند شوند و تا زمان ایمن شدن راه‌ها در این اماکن استراحت کنند.

شایان ذکر است؛ به دنبال بارش برف و باران ۴۵ پایگاه ثابت و سیار و شعب هلال‌احمر استان خراسان جنوبی در حالت آماده‌باش هستند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار