رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از بارش برف در تمامی محورهای مواصلاتی استان از صبح امروز و تلاش راهداران برای بازگشایی محورها خبرداد.
کد خبر: ۱۱۵۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳ 29 February 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، هادی بهمنی، گفت: گزارش وضعیت جوی و تردد محور‌های استان طبق آخرین تصاویر ارسالی سامانه‌های نظارت تصویری و گزارشات دریافتی از همکاران راهداری نشان می‌دهد شاهد بارش برف و باران از صبح امروز در تمامی محور‌های مواصلاتی استان بوده ایم.

وی افزود: طبق پیش بینی هواشناسی بارش برف در سطح محور‌های استان تا صبح روز جمعه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در حال حاضر اکیپ‌های راهداری استان با تجهیزات کامل در سطح محور‌های در حال انجام عملیات برف روبی و بازگشایی محور‌ها هستند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: از هم استانی‌ها خواهشمندیم تا حد امکان از سفر‌های غیرضروری در این محور‌ها تا اطلاع ثانوی خودداری فرمایند و در صورت ضرورت سفر حتما از زنجیر چرخ و ملزومات زمستانی استفاده کنند.

به گفته وی با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر برودت هوا لازم است تمامی رانندگان با رعایت نکات ایمنی؛ سوخت کامل و تجهیزات ایمنی و و سایل گرمایشی اقدام به تردد کنند.

بهمنی افزود: شماره تلفن گویای ۱۴۱ و سایت مرکز مدیریت راه‌های کشور و اپلیکیشن ۱۴۱ به‌طور ۲۴ ساعته پاسخگوی هموطنان برای اطلاع‌رسانی از وضعیت جاده‌های استان است.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار