کد خبر: ۱۱۵۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ 15 March 2024

دکتر نازک‌تبار رییس دانشگاه پیام‌نور مازندران خبرداد؛

پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام‌نور در بهمن۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته ۱۸درصد اضافه شدند

اعتماد مردم و خانواده‌ها به دانشگاه پیام‌نور ، در سال‌های اخیر بی‌نظیر است

به گزارش خبرمازندران، دکتر حسین نازک‌تبار در گفتگویی از تداوم استقبال بی‌نظیر و اعتماد مردم به دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: دانشگاه پیام‌نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور از رشد ۱۸ درصدی ثبت‌نام کنندگان نسبت به سال گذشته برخوردار بوده و تاکنون بیش از ۱۰ هزار داوطلب تحصیل در مقطع کارشناسی این دانشگاه در نیمسال  تحصیلی بهمن ۱۴۰۲در حال تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان مازندران تصریح کرد:  دانشگاه پیام‌نور با توجه به گستردگی جغرافیایی و تعدد مراکز و واحدهای دانشگاهی، شیوه‌های متنوع و نوین آموزشی، پایین‌ترین میزان شهریه دانشجویی را دارا بوده و سهولت در انتخاب رشته های مورد نیاز و علاقمندی داوطلبان و محل تحصیل، گام بلندی را در راستای ایجاد عدالت آموزشی در حوزه نظام آموزش عالی برداشته است.

وی افزود: دانشگاه پیام‌نور استان مازندران نیز با دارابودن ۱۵ مرکز و واحد فعال در سطح استان همواره سعی کرده تا شرایط مطلوب و مناسبی را برای تحصیل تمامی آحاد جامعه بویژه اقشار ضعیف و کم برخوردار فراهم سازد.

نازک‌تبار اظهارداشت : ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام‌نور استان مازندران به صورت غیرحضوری از تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ لغایت ۱۴۰۳/۱/۱۴ در سیستم گلستان به نشانی : reg.pnu.ac.ir انجام می‌شود.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار