مجتمع ۵ واحدی نیروی پدافند هوایی به منظور ارائه خدمات اقامتی و رفاهی به کارکنان این نیرو در منطقه پدافند هوایی شمال شرق افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۵۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱ 20 March 2024

به گزارش تابناک رضوی،امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی؛ فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در آیین افتتاح این مجتمع، با بیان اینکه این مجتمع با به‌روزترین امکانات و در فضایی کاملاً استاندارد بنا شده است، افزود: تلاش‌‌ها و خلاقیت‌‌های صورت گرفته در این مجتمع در خودکفایی، حفظ و ارتقای توان رزمی نیروی پدافند هوایی سهم بسزایی دارد.
 
وی با اشاره به این که احداث پروژه‌‌های اقامتی، فرهنگی و رفاهی در شهرک‌های سازمانی نقش مهمی در رفع تأمین نیازمندی‌‌ها و آرامش خانواده‌‌های کارکنان دارند، گفت: زیباسازی و خوشایندسازی محیط زندگی کارکنان و خانواده‌ های آن‌ ها در راستای توجه ویژه نیروی پدافند هوایی به موضوع آرامش روحی و روانی کارکنان است که به همین علت، ایجاد امکانات فرهنگی و رفاهی از اقدامات ضروری است.
 
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق تصریح کرد: منطقه پدافند هوایی شمال شرق با در اختیار داشتن ظرفیت‌‌های انسانی خوب، انقلابی و کارآمد، همواره آماده حضور در میدان‌ های جهاد، مردم‌ یاری و شرایط سخت است.
 
امیرسرتیپ دوم معصومی در پایان از افتتاح 4 پروژه اقامتی و رفاهی دیگر در اوایل سال آینده خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار