استاندار مرکزی گفت: ابَرپروژه بیمارستان ولیعصر (عج) اراک به مراحل پایانی نزدیک است و به زودی بهره برداری می شود.
کد خبر: ۱۱۶۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳ 07 April 2024

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص‌الائمه، در حاشیه بازدید سرزده از روند اجرای ابَرپروژه بیمارستان ولیعصر (عج) اراک، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش و فعالیت عوامل اجرایی مرتبط با این پروژه در دو سال اخیر پیشرفت قابل توجهی حاصل شده است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این پروژه، اکنون بالغ بر ۹۶ درصد است، گفت: امید است بتوانیم در آینده نزدیک پس از حدود ۱۸ سال این مجموعه را مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

مخلص الائمه بیان کرد: بخشی از مشکلات این پروژه مربوط به طول عمر طولانی روند اجرایی آن است که دوباره‌کاری‌هایی را رقم زد و عدد قابل توجهی هزینه شد تا بیمارستان در شرایط پایداری قرار گیرد.

وی تاکید کرد: عمده تجهیزات بیمارستان تأمین و بخشی نصب شده و تعدادی از طبقات کامل است که در حال تبادل نظر برای نحوه بهره‌برداری از بیمارستان هستیم.

استاندار مرکزی گفت: تمام عوامل اجرایی مرتبط با این پروژه بدون توقف در تلاش هستند که وقفه‌ای در تکمیل پروژه ایجاد نشود.

مخلص الائمه گفت: برای اولین بار در تاریخ استان مرکزی برخی پروژه‌های عمرانی از جمله بیمارستان ولیعصر (عج) به صورت شبانه روزی با جدیت پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به به موضوع تأمین اعتبار این پروژه گفت: پیرو سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان در کنار افتتاح بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمین که از پروژه‌های قدیمی استان بود، آخرین وضعیت بیمارستان ولیعصر نیز مورد بحث قرار گرفت و دستوراتی صادر شد.

استاندار مرکزی گفت: به لحاظ تأمین مالی و هزینه‌های تکمیل این بیمارستان هیچ مشکلی از سوی دولت وجود ندارد و تزریق مالی در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار