استاندار چهارمحال و بختیاری احیای مجالس خانگی قرآن و محافل قرآنی را موجب نورانیت جامعه برشمرد و گفت: تمام کسانی که ما آنان را با اخلاصشان می‌شناسیم کسانی بودند که با قرآن مأنوس بوده و رمز موفقیت آن‌ها انس با قرآن بود.
کد خبر: ۱۱۶۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸ 09 April 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری شامگاه گذشته ۲۰ فروردین‌ماه در محفل انس با قرآن کریم و نشست صمیمی با جامعه قرآنی استان اظهار کرد: توجه به نشر معارف قرآن در جامعه و تأثیر آن بر زندگی افراد به خصوص در بین جوانان و نوجوانان ضروری است.

وی قرآن کریم را پادزهری برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان دانست و افزود: قطعاً دستورات قرآنی می‌تواند به صورت کاربردی در زندگی روزمره موثر باشد.

حیدری تأکید بر تربیت حافظان قرآن کریم به‌عنوان مطالبه رهبر معظم انقلاب را مهم ارزیابی و تصریح کرد: انس با قرآن معجزه‌ساز است و مأنوس بودن اکثر رزمندگان در دفاع مقدس در مقابل آتش سنگین دشمن باعث شده بود کوچک‌ترین لغزشی نداشته باشند.

وی الگو گرفتن از رزمندگان و فرماندهان را از راه‌های رستگاری دانست و گفت: سردار شوشتری به عنوان چهره‌ای شناخته شده در پرواز‌ها و اوقات فراغت همیشه قرآن می‌خواند.

حیدری ضمن تسلیت شهادت سردار شهید علی زاهدی، افزود: سردار زاهدی با وجود مشغله فراوان، بر ختم کامل قرآن مقید بودند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمام کسانی که در شکل‌گیری طوفان الاقصی نقش داشتند حدود یک‌هزار نفر بودند که بسیاری از آن‌ها حافظ و قاری قرآن بودند.

حیدری در پایان احیای مجالس خانگی قرآن و محافل قرآنی را موجب نورانیت جامعه برشمرد و گفت: تمام کسانی که ما آنان را با اخلاصشان می‌شناسیم کسانی بودند که با قرآن مأنوس بوده و رمز موفقیت آن‌ها انس با قرآن بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار