دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین گفت: از ۳۴ هزار قرارداد مربوط به «شرکت رضایت خودروی طراوت نوین»، حسابرسی ۱۱ هزار قرارداد با یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مطالبات به اتمام رسیده است.
کد خبر: ۱۱۶۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴ 08 May 2024

به گزارش تابناک قزوین، حسین رجبی در خصوص حسابرسی ۱۱ هزار قرارداد مربوط به شرکت «رضایت خودروی طراوت نوین» در قزوین اظهار کرد: امروز استان درگیر ابر چالشی به عنوان شرکت‌های خودرویی است و دستگاه قضایی در حال تلاش برای حل این مشکل است.

وی ادامه داد: در قضیه شرکت‌های خودرویی برخی از افراد با استفاده از تریبون‌هایی که در اختیار دارند، داد و فریاد به راه انداخته و برخی نیز در رسانه‌هایی که در اختیار دارند از ترک فعل صحبت می‌کنند، در حالی که دستگاه قضایی با اقتدار و شجاعت برای حل این معضل با تدبیر و عقلانیت تلاش می‌کند و از همه مردم و مسئولان تقاضا می‌کند به صورت جهادی و انقلابی در این زمینه همراه دستگاه قضایی باشند.

دادستان قزوین خاطرنشان کرد: با وجود اقدامات و تذکرات صورت گرفته متأسفانه برخی‌ها تلاش می‌کنند با راه‌اندازی تجمعات مختلف دستگاه قضایی را مورد آماج قرار دهند. در این برهه‌های حساس باید با همدلی در کنار هم باشیم و با قلم و تریبون‌هایی که در اختیار داریم، ضمن تبیین موضوع، مردم را توجیه کنیم تا با مجموعه قضایی استان همکاری کنند.

وی با بیان اینکه از طریق رسانه‌ها به سرمایه‌گذاران کلان اخطار داده‌ایم که سود‌های کلان را عودت دهند، گفت: در صورت اقدام داوطلبانه جهت اعاده سود‌های دریافتی، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل نخواهد شد، در غیر این صورت این افراد تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین تصریح کرد: تا کنون ۵۰ میلیارد تومان از مطالبات ۸۹۵ نفر از سرمایه‌گذاران شرکت رضایت خودروی طراوت نوین پرداخت شده است و بازپرس با جدیت، قاطعیت و قدرت این پرونده را جلو می‌برد و تمام تلاش خدمتگزاران مردم در مجموعه قضایی استان این است تا این پرونده پیچیده را پایان سال به نتیجه برسانیم.

وی ادامه داد: پرونده «شرکت رضایت خودروی طراوت نوین» نزدیک به ۳۴ هزار قرارداد تشکیل شده است که تاکنون ۱۱ هزار قرارداد مورد حسابرسی قرار گرفته است و امیدواریم حسابرسی مابقی قرارداد‌ها که با حضور ۴۰ کارشناس در جریان است، تا اواخر مهر ماه به پایان برسد، ضمن اینکه بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته میزان مطالبات ۱۱ هزار قرار داد «شرکت رضایت خودروی طراوت نوین» یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش ایسنا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین اظهار کرد: همه مطالباتی که تاکنون به بخشی از سرمایه‌گذاران پرداخت شده از منابع دیگر بوده و تاکنون در خصوص اموال توقیفی این شرکت تصمیمی گرفته نشده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، وی با بیان اینکه دستگاه قضایی با اقتدار و با شجاعت کار خود را انجام می‌دهد و کاری به غوغاسالاری دیگران ندارد، گفت: ما در مسیر ولایت و به عنوان فرزند ولایت با اقتدار این مسیر را جلو خواهیم برد و از همه مسئولین، مردم و اصحاب رسانه می‌خواهیم که کمک کنند تا این پرونده تاپایان سال به نتیجه برسد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار