سرمربی تیم ملوان بندر انزلی با انتقاد از داوری بازی شمس‌آذر و ملوان، گفت: انتظاری که از کمیته داوران و کمیته انضباطی دارم این است که با داورانی که اشتباهات تأثیرگذار در جریان بازی دارند برخورد شدید شود، در این بازی هم ۲ پرچم اشتباه داور نتیجه را عوض کرد.
کد خبر: ۱۱۶۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲ 11 May 2024

به گزارش تابناک قزوین، مهدی تارتار شنبه شب (۲۲ اردیبهشت) در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و ملوان بندر انزلی که با نتیجه یک بر صفر به سود شمس آذر به پایان رسید، اظهار کرد: بازی در واقع عرصه جنگ بود و خیلی فیزیکی دنبال شد، در نیمه اول ما شرایط بهتری داشتیم و گلی را دریافت کردیم که از نظر من آفساید بود.

او ادامه داد: این چندمین بار است که تیم ملوان از سوی داوری ضربه می‌خورد. در دور رفت هم به خاطر اشتباه داوری ما از شمس‌آذر شکست خوردیم، به هرحال این اشتباهات وجود دارد و ما کارشناسی را به کمیته داوران می‌سپاریم و امیدوارم برخورد شود همان‌طور که با مربی‌ها برخورد می‌شود.

این مربی فوتبال بیان کرد: از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنیم، بازی خوبی در نیمه دوم انجام ندادیم و یک، دو نفر از بازیکنان تعویضی ما خوب کار نکردند و شرمنده هواداران شدیم. شمس‌آذر هم سبک خودش بازی می‌کند، ولی من بحثم روی وقت‌های اضافه است و به نظر من داور وسط وقت‌های اضافه را درست محاسبه نکرد.

وی خاطرنشان کرد: انتظاری که از کمیته داوران و کمیته انضباطی دارم این است که با داورانی که اشتباهات تأثیرگذار در جریان بازی دارند برخورد شدید شود، در این بازی هم ۲ پرچم اشتباه داور نتیجه را عوض کرد.

سرمربی ملوان تصریح کرد: شمس‌آذر تیم دونده‌ای است و ما هم در برابر شمس آذر تاکتیک‌مان را تغییر دادیم که این کار هم در بازی جواب نداد، ولی باز هم حرف من درباره داوری است و می‌گویم اگر اشتباه پرچم زده باشد ما بازی را نباختیم و امیدوارم من اشتباه کرده باشم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره حضور وی در ملوان طی فصل آتی، گفت: من در انزلی شرایط خوبی را تجربه کردم، مردم به من محبت داشتند و سال خوبی را پشت سر گذاشتم تا امروز که دیدم چند نفری بعد از بازی دلخور هستند که البته به آن‌ها حق می‌دهم.

تارتار اظهار کرد: روزی که من به انزلی آمدم از من خواستند فقط تیم را در لیگ نگه دارم و نگران بودند، چون به لحاظ بودجه‌ای هم ما جزو ۱۰ تیم اول نیستیم و وقتی همه این موارد را کنار هم بگذاریم می‌بینیم ملوان کار بزرگی انجام داده است و در این موفقیت‌ها من تنها نیستم و بازیکنان و کادر فنی و مدیریت و الباقی هم در موفقیت ما سهیم هستند.

او تصریح کرد: الان هم مثل همه تیم‌ها در دنیا داریم شرایط بحران را پشت سر می‌گذاریم و در این بحران، داوری هم اثر داشته است. من هم گزینه اولم ملوان است و دلم می‌خواهد جایگاه این تیم را در جدول حفظ کنم.

سرمربی ملوان در پایان گفت: من منکر بازی‌های خوب شمس‌آذر نیستم و می‌گویم شمس‌آذر امسال فوق‌العاده کار کرده است، امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشند، باید به مالکان باشگاه خداقوت گفت ما هم باید بگردیم ببینیم چرا دچار بحران شده‌ایم؛ با این حال من خودم را نفر اصلی و مقصر این نتایج می‌دانم.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار