فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: ۵۳ هزار و ۴۴۸ عدد لوازم پزشکی و دارو در هنگ مرزی ماکو کشف شد.
کد خبر: ۱۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴ 11 March 2015

سردار محمد عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ، اظهار داشت: شگرد قاچاقچیان داروهای غیرمجاز در مرزها بسیار پیچیده بوده و در این باره نیروهای مرزی با استفاده از ترفندها و شگردهای خاص پلیسی موفق شدند با اجرای عملیات‌های مختلفی، سودجویان و قاچاقچیانی را که سعی در وارد کردن شبانه داروهای غیرمجاز از مابین میله‌های مرزی را داشتند دستگیر کرده و بار آنها را مهار کنند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: با بررسی‌های دقیق از اقلام کشف شده، 53 هزار و 448 عدد انواع دارو، شربت، پماد و 79 عدد لوازم پزشکی کشف و ضبط شد.

عباسی از کشف 144 راس گوسفند قاچاق در هنگ مرزی پیرانشهر خبر داد و تصریح کرد: مرزبانان توانمند این هنگ موفق شدند این تعداد راس را که به صورت هدایت شده توسط سه قاچاقچی در حال گذر از مرزهای کشور بودند توقیف کرده و به همراه قاچاقچان جهت تکمیل پرونده به مقرر انتقال دهند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی بیان کرد: در این باره ماموران تیزبین پست کنترل تمرچین نیز با رصد به موقع مرزها توانستند از یک دستگاه کامیون عراقی مبلغ 10 میلیون و 5 هزار دینار ارز که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ضبط کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار