معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: اماکن گردشگرپذیر آذربایجان غربی برای استقبال از مسافران نوروزی باید آماده شود.
کد خبر: ۱۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹ 11 March 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علیرضا رادفر در کارگروه فرهنگی و اجتماعی که با موضوع بررسی خدمات سفر نوروزی در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی مختلف برای فراهم کردن بسترهای موردنیاز در این زمینه گام بردارند.

وی به آمادگی شهرداری ارومیه برای فعالیت در زمینه‌های مختلف اشاره کرد، ادامه داد: برای چند نقطه شهر برنامه نورافشانی در چهارشنبه آخر سال توسط این مجموعه تدارک دیده شده است که نحوه برگزاری آن نباید منجر به بروز ترافیک شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت خانواده‌‌محور بودن برنامه‌های تعطیلات نوروزی و چهارشنبه آخر سال تاکید کرد و بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی به ویژه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین سایر نهادها برنامه‌های نشاط‌آوری برای این ایام تدارک بینند.

رادفر با اشاره به اینکه در ارتباط با اسکان مسافران در پارک‌ها محل مشخصی باید در نظر گرفته شود، ادامه داد: پراکندگی مسافران در پارک‌ها و فضاهای سبز مختلف مشکلاتی را به بار خواهد آورد، بنابراین لزوم خدمات‌رسانی و امنیت مسافران مشخص کردن یک مکان برای این امر را ایجاب می‌کند.

وی بر ضرورت تنظیف فضای عمومی شهر، آماده‌سازی بیمارستا‌ن‌ها و مراکز درمانی، مراکز خدمات‌رسان و ... در این ایام تاکید کرد و بیان داشت: کنار برگزاری آئین‌های مختلف باید حرمت و منزلت ایام فاطمیه پاس داشته شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی با اظهار به اینکه برای پیشگیری از وقوع سرقت در تعطیلات نوروزی کمیته خاص تشکیل شده است، اظهار داشت: برای جلوگیری از بروز چنین مسائلی در سطوح مختلف تدابیر لازم را اندیشیده‌ایم.

رادفر با اظهار به اینکه دستگاه‌های اجرایی مختلف باید نقاط قوت و نقاط ضعف برنامه پنجم توسعه را احصا کرده و برای تدوین هرچه‌ بهتر برنامه ششم توسعه از نکات مورد اشاره استفاده حداکثری شود، اظهار داشت: با همراهی ادارات برای ابلاغ مطالبات و خواست‌های استان به تصمیم‌سازان در سطوح ملی اقدام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار