معاون سوادآموزی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: پاداش نقدی به آموزش‌دهندگان در حوزه سوادآموزی آذربایجان غربی پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۱۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶ 17 March 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدرضا نجفی در جلسه‌ای که برای بررسی چالش‌های حوزه سوادآموزی در ارومیه ترتیب یافت، اظهار داشت: برگزاری جلسات توجیهی برای آموزش‌دهندگان ضرورت دارد اما متاسفانه بعضی شهرستان‌ها به این موضوع اهمیت چندانی نمی‌دهند.

وی با اشاره به توزیع نرم‌افزارهای آموزشی روش تدریس در بین آموزش‌دهندگان، به ضرورت برگزاری جلسات توجیهی برای آنها تاکید و تصریح کرد: برگزاری جلسات آموزشی در ارتقای سطح مهارت آموزش‌دهندگان تاثیر زیادی دارد.

معاون سوادآموزی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به اینکه موسسات آموزشی در ارتباط با بیمه آموزش‌دهنده عملکرد متفاوتی دارند، گفت: در بعضی شهرستان‌ها آموزش‌دهنده را به طور کلی بیمه نمی‌کنند، بعضی شهرستان‌های دیگر نیز با مبلغ بالایی بیمه می‌کنند.

وی ادامه داد: در دوره سوادآموزی به ازای هر نفر قبولی حدود 570 هزار تومان هزینه یا پاداش پرداخت می‌شود، که در یکی از شهرستان‌ها بخش زیادی از این مبلغ را صرف بیمه می‌کنند.

نجفی با اظهار به اینکه در این صورت مبلغ اندکی به عنوان پاداش به آموزش‌دهنده پرداخت می‌کنند، اضافه کرد: مشکلاتی از این نوع وجود دارد که از طریق تعامل و هم‌اندیشی باید برای آنها چاره‌جویی شود.

وی با اظهار به اینکه واحدهای فعال در حوزه سوادآموزی باید جهت انجام وظیفه زیر نظر باشند، بیان داشت: مدیران آموزش و پرورش بازدیدهای دوره‌ای و بررسی عملکرد آنها را در برنامه‌ خود قرار دهند تا از این رهگذر فعالیت‌ها با کیفیت مناسبی رو به جلو برود.

معاون سوادآموزی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به انعقاد تفاهم‌نامه با 22 دستگاه اجرایی در استان اشاره و تصریح کرد: ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها باید در راستای ایجاد تعامل با ادارات مربوطه گام بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار