نماينده مردم خوي در مجلس: : سيستم سي تي اسكن و ام آرآي بعد از رايزني ها با وزير محترم بهداشت، براي بيمارستان قمر بني هاشم خوي خريداري شده و بزودي نصب مي شود.
کد خبر: ۱۶۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵ 10 January 2016

به گزارش خبرگزاري تابناك آذربايجان غربي از خوي، مويد حسيني صدر در شوراي اداري شهرستان خوي كه با حضور رئيس سازمان برنامه ريزي استان، فرماندار و اعضاي شوراي اداري اين شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: سيستم سي تي اسكن و ام آرآي بعد از رايزني ها با وزير محترم بهداشت، براي بيمارستان قمر بني هاشم خوي خريداري شده و بزودي نصب مي شود.
عضو كميسيون صنايع مجلس افزود: تاكنون 56درصد مردم خوي از فاضلاب بهره مند بودند كه با اجراي فاز دوم آن و تامين هزينه ها و گرفتن بودجه برايش، اين مقدار به 84درصد مي رسد.
نماينده مردم خوي و چايپاره در مجلس شوراي اسلامي به مسايل در خصوص منطقه ازاد و سياست هاي دولت اشاره كرده و تصريح كرد: براساس برآوردهاي دولت، مناطق آزاد ضررده هستند كه دليل آن به ضررده شدن براي توليد ملي و مشاغل خرد شهرها برمي گردد، اما طبق توافقات انجام يافته با سازمان مناطق آزاد و معاونين محترم رئيس جمهور، مقدار100هزار هكتار از منطقه ازاد ماكو كم شده و 50هزار هكتار به منطقه خوي و 50هزارهكتار آن به چالدران اضافه مي شود تا خوي نيز جزء منطقه آزاد قرار گيرد.
حسيني صدر افزايش چندبرابري كانديداهاي نمايندگي مجلس را مثبت ارزيابي كرده و گفت: افزايش نامزدها به نفع نظام اسلامي مان و در جهت پرشور شدن شورونشاط مردم و افزايش مشاركت مردم را باعث مي شود و در كل در تامين منافع جمهوري اسلامي مثمرثمر خواهد بود.

خبرنگار:سعيدفرجي

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار