فرماندار اشنویه از افتتاح 9 پروژه عمرانی، رفاهی و خدماتی در اشنویه به مناسبت دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۶۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸ 12 January 2016

اسعد خضری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر در شهرستان اشنویه، اظهار داشت: امسال 9 پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی در اشنویه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به مهمترین این پروژه‌ها، تصریح کرد: پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر شامل افتتاح مدرسه روستایی، سردخانه 4 هزار تنی، پروژه‌های عمران شهری، پروژه‌های راه و شهرسازی، طرح‌های مخابراتی، طرح هادی و طرح‌های آبرسانی است.

فرماندار اشنویه  با اشاره به اعتبار هزینه شده برای به بهره‌برداری رسیدن این پروژه‌ها، اذعان داشت: برای قابل بهره‌برداری شدن پروژه‌های عمرانی شهرستان اشنویه 90 میلیارد ریال هزینه شده است.

این مسئول از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در این شهرستان همزمان با دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: برگزاری ویژه برنامه‌هایی در ادارات، مدارس، مکانهای آموزشی، دانشگاه و ... از جمله اقداماتی است که در این خصوص اجرایی می‌شود.

خضری با تاکید بر همکاری هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر، از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خواست تا برنامه‌‌های این دهه را به نحو شایسته‌ای برگزار کنند.

وی با بیان اینکه باید برنامه‌های دهه فجر به صورت مردمی برگزار شود، بر حضور هر چه بیشتر مردم در اجرای برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و حضور در مزار شهدای این شهرستان، از دیگر برنامه‌هایی دهه فجر در اشنویه است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار