سالن ورزشی چند منظوره روستای گلعذان سلماس در ششمین روز از ایام دهه فجر انقلاب اسلامی بهره برداری شد.
کد خبر: ۱۷۷۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ 07 February 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
افتتاح سالن چند منظوره ورزشی و کلنگ احداث کلینیک تخصصی بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس با حضور معاون استاندار
به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی به نقل از روابط عمومی فرمانداری؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی صبح روز شنبه در مراسم بهره برداری از این طرح در سالن ورزشی چند منظوره روستای گلعذان از توابع بخش مرکزی این شهرستان اظهار داشت: مردم و جوانان روستاهای استان نیاز به خدمات بیشتری دارند و می کوشیم تا با احداث اماکن ورزشی، به نیاز آنها در این زمینه پاسخ دهیم و موجب شور و نشاط آنها شویم.

محمدتقی کهوریان افزود: امیدواریم با بهره برداری از این سالن شاهد توسعه ورزش این روستا که پیشینه خوبی هم در ورزش دارد، باشیم.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور بیان کرد: در دهه مبارک فجر امسال شاهد افتتاح و بهره برداری ۳۲۱پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۳هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال و افتتاح و بهره برداری ۱۰۴پروژه سرمایه گذاری، خدماتی و اقتصادی با اعتبار بالغ بر یک هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال مجموعاً بیش از ۵ هزار میلیارد ریال  در سطح استان هستیم و تقدیم مردم شریف استان آذربایجان غربی شده است و این تلاش دولت جای تقدیر دارد.

معاون استاندار آذربایجان غربی با اشاره به وضعیت اشتغال در سطح استان افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۸ هزار و ۸۹۴ شغل در سطح استان آذربایجان غربی برای افراد جویایی کار شغل ایجاد شده است.
فرماندار شهرستان سلماس نیز در آیین افتتاح این طرح گفت: عملیات ساخت این سالن ورزشی چند منظوره با مساحت ۶۲۵ مترمربع زیربنا از دهه فجر سال ۹۲  با حضور دکتر رادفر معاون محترم سیاسی استاندار آذربایجان غربی کلنگ زنی و شروع شده بود که با صرف نه میلیارد ریال اعتبار اجرا و تکمیل شده است.


مسعودحاجی علیلو با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های ورزشی در مناطق روستایی بیان کرد: اجرای طرح های فرهنگی بهترین راهکار برای کاهش مهاجرت مردم مناطق روستایی به شهرهاست.

وی در ادامه در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به هراس دشمنان از وحدت و انسجام ملت ایران، ۲۲ بهمن را محور وحدت خواند و گفت: همه با حفظ و تقویت وحدت در روز ۲۲ بهمن با حضور حداکثری بار دیگر حماسه‌ای شکوهمند را خلق کنیم.

فرماندار سلماس در پایان با اشاره به انتخابات ۷ اسفندماه سال جاری گفت: ملت ما در حفاظت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب در همه برهه‌ها با حضور به‌موقع و حداکثری در صحنه‎ها، ترفندهای دشمنان را خنثی کرده است.

"عباس محمدزاده گلعذانی” بخشدار مرکزی سلماس نیز در ابتدای این مراسم ضمن عرض خوش آمد گویی و تبریک ایام اله دهه فجر با اشاره به پروژه های اجرا شده توسط دهیاری های بخشداری مرکزی گفت: امسال در ایام گرامیداشت دهه فجر با حضور معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی ۵۱ پروژه دهیاری های این بخش با اعتبار بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال افتتاح شد.

مراسم کلنگ احداث کلینیک تخصصی بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس

 


همچنین در مراسم دیگری کلنگ احداث کلینیک تخصصی بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس با حضور معاون عمرانی استانداری آذربایجان غربی به زمین زده شد.

این طرح در زمینی به مساحت یک هزار و ۸۰۰ مترمربع و با صرف ۳۵ میلیارد ریال اعتبار در مدت یک سال احداث می شود.

در ایام دهه فجر بیش از ۷۴ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال در شهرستان سلماس به بهره برداری می رسد.
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار