نصر : تلاش مي كنيم كه از سمت اروميه – سلماس – خوي ، ايوغلي و جلفا اين محور را به كريدور شمال كشور، بازرگان به سمت تهران و مشهد متصل كنيم كه دراين صورت تغيير و تحول اساسي در سطح راههاي استان انجام خواهد شد.
کد خبر: ۲۱۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ 13 April 2016

جوان پرس : مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: کریدور غرب کشور در آذربایجان غربی اجرا خواهد شد.

داریوش نصر در  با بیان اینکه کریدور غرب کشور تحت عنوان کریدور ١٠ در سطح ملی مطرح  بوده که از شهرستان ارومیه به سمت ماهشهر است گفت: تلاش می کنیم که از سمت ارومیه – سلماس – خوی ، ایوغلی و جلفا این محور را به کریدور شمال کشور، بازرگان به سمت تهران و مشهد متصل کنیم که دراین صورت تغییر و تحول اساسی در سطح راههای استان انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبرخوشی نیز به مردم جنوب استان داد و افزود: کریدور غرب کشور که در حال حاضر تصویب شده است و ازسمت ارومیه – مهاباد و میاندوآب هست که با اجرایی شدن این پروژه طول بزرگراه های جنوب استان افزایش خواهد یافت.

نصر درزمینه محور خوی – قطور – رازی نیز گفت: این محور یکی از محورهای اصلی و ترانزیتی بوده و جزو پروژه های مهم به شمار می رود که سه پیمانکار در این محور در حال اجرای عملیات هستند و ابنیه فنی دو پل از تقاطع ها بصورت فعال اجرا می شود و دو تقاطع دیگر نیز در دستور کار قرار دارد و ۷٫۵ کیلومتر از سمت ابتدای محورو ۵٫۷کیلومتر از انتهای محور نیز در مرحله اجرا است.

وی ادامه داد: برنامه ریزی شده که در سطح ملی این پروژه توسط سرمایه گذار اجرا شود چرا که این محورها از محورها شریانی و ورودی کشور به شمار می رود که قرار است توسعه کشور از طریق اروپا و کشورهای توسعه یافته از این محورها اتفاق بیفتد.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تصریح کرد: در خصوص ایمنی راهها و جاده ها در حوزه ایمنی نصب تابلو، خط کشی، رفع نقاط حادثه خیز ایمن سازی نقاط حادثه خیز در سرعت هایی که در جاده ها دارند برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

نصر در خصوص اصلاح نقاط حادثه خیز در استان اظهار کرد: هر ماه ۲۰ نقطه حادثه خیز را که رئیس پلیس استان و پلیس راهور بر اساس تعداد تصادفات اولویت بندی کنند حذف می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در ادامه خواستار برنامه ریزی های مدون برای ایمن سازی محورهای اصلی ، فرعی و روستایی شد و افزود: سال جدید سال تحول در زمینه ایمن سازی محورهای ارتباطی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار