به مناسبت گرامیداشت هفته زن نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در بازارچه خوداشتغالی ارومیه افتتاح شد.
کد خبر: ۲۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲ 11 April 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، ظهر امروز همزمان با هفته گرامی‌داشت زن، مرکز مشاوره کانون فرهنگی اجتماعی بانوان و نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در بازارچه خود اشتغالی ارومیه با حضور معاون سیاسی و امنتی استاندار، مدیر‌کل امور بانوان و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.

علیرضا رادفر در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و نیز هفته زن اظهار داشت: با نوان ایران اسلامی باید همسرداری، تربیت فرزند و دینداری حضرت فاطمه زهرا(س) الگو بگیرند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی به اهمیت نقش تربیتی مادران اشاره کرد و افزود: مادران نقش بسزا و مهمی را در خانواده بخصوص در تربیت فرزندان دارند و طبیعتا ایفای این نقش در برخی موارد نیاز به مشاوره و استفاده از راهنمایی کارشناسان تربیتی دارد.

وی نام امسال را با عنوان" دولت و ملت، همدلی و همزبانی" کلمه رمزی دانست که رهبر معظم انقلاب با هوشمندی آن را برگزیده تا مسیر پیشرفت با همدلی و همکاری دولت و ملت طی شود.

رادفر گفت: باید به این امر توجه شود که رهبر معظم انقلاب همدلی را قبل از هم زبانی ذکر فرمودند که این امر خود مهم است و نشان از درایت رهبر عظیم الشان انقلاب دارد که در ابتدا باید همدلی ایجاد شود.

وی به مذاکرات تیم هسته‌ای نیز اشاره و تصریح کرد: ضروری است در این موارد در یک راستا حرکت کنیم تا با همدلی و هم‌زبانی بتوانیم اقتدار خود را نشان دهیم و به فضل الهی در تیر ماه با لغو تمامی تحریم‌ها، اثرات آن در جامعه مشاهده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار