کارشناس آسیبهای اجتماعی استانداری آذربایجان غربی از برگزاری همایش مبارزه با مشروبات الکلی در شهرستان مهاباد خبر داد.
کد خبر: ۲۱۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳ 22 April 2016

جلسه مهاباد


تابناک آذربایحان غربی :
 معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری مهاباد  در اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان  گفت : فرهنگ سازی بهترین راهکار مبارزه با قاچاق است و همایش تحت عنوان یک نماد و راهکار برای اقدامات بعدی  و در همین راستا تاثیرگذار خواهد بود.
ایرج شجاعی عدم اشتغال جوانان و معضل بیکاری را عامل اصلی پدیده قاچاق و مصرف مشروبات و مواد مخدر دانست و افزود: از تمامی مسئولین شهری و استانی خواستاریم همکاری های لازم را جهت برگزاری این همایش به انجام برسانند.
سرهنگ بهمن رستمی جانشین پلیس آگاهی استان آذربایجانغربی ضمن اعلام کاهش ۷۴ درصدی قاچاق مشروبات الکلی سال ۹۴ نسبت به سال ۹۱ گفت: ۳۲ درصد میزان کشفیات قاچاق مربوط به شهرستان مهاباد بوده است.
وی افزود: با این حال آمار مصرف واقعی قاچاق ۷ درصد نسبت به بودجه کشوری است، لازم است تا با استفاده از تبلیغات و اطلاع رسانی جهت فرهنگ سازی بر اساس قرآن و آموزه های دینی و به کمک امامان جماعت با پدیده قاچاق برخورد شود.
کارشناس آسیبهای اجتماعی استانداری آذربایجان غربی هم از برگزاری همایش مبارزه با مشروبات الکلی در شهرستان مهاباد خبر داد.
 به گزارش کردپرس« محمد امامیان»  گفت: در طی ابلاغیه سال ۹۳ کمیته ایی به نام «کمیته ی استانی مبارزه با مصرف و قاچاق مشروبات الکلی» با هدف ساماندهی وضعیت و رفع مشکلات  در جهت سیاست های کاهش دست یابی به مشروبات الکلی تشکیل شد.

امامیان افزود: در همین راستا همایش استانی مبارزه با مواد مخدر و مشروبات الکلی با همکاری سازمان دارالقرآن حافظین قرآن کریم و سایر ارگان های ذی ربط و مسئولین شهری و استانی برگزار می شود.
وی گفت: هدف از این همایش  پیشگیری از قاچاق و مصرف آن است  که گریبانگیر اقتصاد استان خواهد بود و به دلیل وجود مشکلات شهرستان مهاباد در رابطه با موضوع، این شهرستان برای برگزاری همایش یک روزه احتمالا در  ۲۱ اردیبهشت ماه  انتخاب شد.
در این جلسه مقرر شد که در همایش مبارزه با مشروبات الکلی از علمای اهل سنت و امامان جماعت، کانون هواداران ورزشی، اساتید و دانشجویان و …دعوت به عمل آورده شود
منبع: جوان پرس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار