رادفر در آیین تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید امنیتی و انتظامی استانداری تاکید کرد: سال 93 برای استان آذربایجان غربی در ابعاد امنیتی و سیاسی، سالی بدون مشکل بود.
کد خبر: ۲۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵ 13 April 2015

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علیرضا رادفر در آیین تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید امنیتی و انتظامی استانداری که صبح امروز در محل استانداری برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های کارکنان دفتر امنیتی و انتظامی گفت: به فضل الهی و با اهتمام و تلاش نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی، سال گذشته (93) برای استان آذربایجان غربی در ابعاد امنیتی و سیاسی، سالی بدون مساله و بدون مشکل بود.

وی با اشاره به شعار سال 94 نیز گفت: امیدواریم در سال 94 نیز با اتحاد و همدلی، در راستای تحقق شعار مورد تاکید رهبر معظم انقلاب با عنوان "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" و همچنین تحقق اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید گام های موثری برداریم.

معاون استاندار همچنین به روند مذاکرات هسته ای اشاره کرد و افزود: تیم مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی با حمایت های مقام معظم رهبری و رییس جمهوری، مقتدرانه از حقوق و منافع ملت ایران دفاع می‌کند و هیچگاه تسلیم زورگویی و زیاده خواهی سلطه گران نمی شود.

در ادامه این جلسه، "ربیع مصطفوی" به عنوان مدیرکل جدید دفتر امنیتی و انتظامی استانداری معرفی و از زحمات و خدمات "مرتضی آزادی"مدیرکل قبلی این دفتر با اهدای لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار