محمد حضرت پور با بیان اینکه تولید این اثر فاخر به امید شکریازی مستد ساز صاحب نام استان سپرده شده است خاطرنشان کرد: این مستند 20 دقیقه ای با 5 زبان مهم دنیا تولید و پخش خواهد شد.
کد خبر: ۲۲۹۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷ 15 May 2016

شکریازی

جوان پرس : شهردار ارومیه از تولید مستند ارومیه شهر بین الملل با پنج زبان دنیا خبر داد.
«محمد حضرت پور» شهردار ارومیه در مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندیها و آداب و رسوم روستاییان بخش سیلوانای ارومیه که در دیزج مرگور برگزار شد با اعلام این خبر گفت: در این فیلم جذابیت های ارومیه به تصویر کشیده خواهد شد .

وی با بیان اینکه تولید این اثر فاخر به امید شکریازی مستد ساز صاحب نام استان سپرده شده است خاطرنشان کرد: این مستند ۲۰ دقیقه ای با ۵ زبان مهم دنیا تولید و پخش خواهد شد.
حضرت پور نشان دادن جذابیت های گردشگری ، سرمایه گذاری و فرهنگی شهرستان ارومیه رو با هدف جذب سرمایه گزاران و گردشگران خارجی و نشان دادن ارومیه به عنوان یک شهرستان مهم و تاثیر گذاردر بخشهای مختلف را از مهمترین اهداف تولید این فیلم بیان کرد.

http://www.kurdpress.com/Fa/Images/News/Larg_Pic/25-2-1395/IMAGE635988512663300696.jpg

وی با تاکید بر این نکته که نشان دادن وحدت و اتحاد اقوام و پیروان ادیان و فرهنگ ، سنت و آیین آنهااز نکات برجسته این مستند می باشد گفت ارومیه رنگین کمان وحدت است و همین موصوع اسم ارومیه را پر آواره کرده است.
کار تولید مستند ارومیه شهر بین الملل از فروردین ماه امسال شروع شده و تصویر برداری آن که فرهاد باغبان کنعانی بر عهده داردتا پایان خرداد ماه ادامه خواهد داشت.
این مستند اوایل تیرماه آماده نمایش خواهد شد
.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار