رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی از برگزاری همایش سراسری تبیین حقوق شهروندی در دانشگاه‌های کشور به همت جهاد دانشگاهی استان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۵ 15 April 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ولی عاقلی در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش سراسری تبیین حقوق شهروندی در دانشگاه‌های کشور به همت جهاد دانشگاهی استان خبر داد و اظهار داشت: این همایش در سطح دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش ملی که مصوب معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور است با حضور و مشارکت مراکز دانشگاهی، علمی و نهادها و دستگاه‌های اجرایی از جمله دانشگاه ارومیه، دانشگاه علم و فرهنگ، دانشگاه علمی کاربردی، استانداری آذربایجان غربی و دانشگاه پیام‌نور آذربایجان غربی، مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی، دانشگاه آزاد ارومیه برگزار می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این همایش در دو بخش ویژه دانشجویان و اساتید و پژوهشگران پذیرای مقالات در محورهای همایش خواهد بود، افزود: از جمله محورهای همایش می‌توان به حقوق شهروندی و دانشگاه،حقوق شهــروندی و قوانین، حــقوق شهـــروندی و دین، حقوق شهــروندی و جـــامعه، حـــقوق شهـــروندی و رسـانه، حـقوق شهـروندی و فـرهنگ و تاریخ، حقــوق شهــــروندی و سیـــاست، حــقوق شهـروندی و اقتصاد و مــدیریت، حــقوق شهـــروندی و قـــوه قضــائیه، محــــــــور ویژه شعار ســــــــال و حقوق شهـروندی در آیینه سایر رشته‌های دانشگاهی اشاره کرد.

عاقلی اضافه کرد: فراخوان این همایش در دو بخش دانشجویان و اساتید و پژوهشگران در سطح دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور توزیع شده و تا تاریخ 15 اردیبهشت سال جاری مهلت ارسال مقالات در محورهای همایش خواهد بود.

وی گفت: دانشجویان و پژوهشگران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ارسال مقالات به سایت اینترنتی همایش به نشانی www.law.7cc.ir مراجعه و یا با دبیرخانه همایش به شماره تماس 33444070-044 تماس حاصل کنند.

وی اظهار داشت: اختتامیه همایش در خرداد 94 با حضور شخصیت‌های علمی و مسئولان کشوری و استانی در ارومیه برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار