معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس گفت: ویژه مراسم درس‌هایی از قرآن با سخنرانی حجت‌الاسلام محسن قرائتی هرشب ساعت 21 در صحن جامع رضوی حرم مطهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 13 June 2016

به گزارش تابناك رضوي، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی، اظهار کرد: حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری با موضوع "سبک زندگی قرآنی" سه‌شنبه تا جمعه ساعت 4 صبح در رواق امام (ره) سخنرانی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: جلسه تفسیر موضوعی قرآن کریم، تفسیر سوره نور همه روزه در ماه مبارک رمضان بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد جامع گوهرشاد توسط حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس با اشاره به برگزاری سخنرانی‌هایی با موضوع "قرآن" در ایوان مقصوره مسجد جامع گوهرشاد، ادامه داد: حجت‌الاسلام واعظ شهید شنبه تا پنج‌شنبه ساعت 11:30 با موضوع "تقوا در قرآن" و حجت‌الاسلام اکبر دهقان سه‌شنبه تا پنج‌شنبه ساعت 19:30 با موضوع "آداب زندگی از منظر قرآن" سخنرانی می‌کند.

حسینی با اشاره به این که محفل انس با قرآن ویژه قاریان خواهر در حرم رضوی برگزار می‌شود، تصریح کرد: 8 مراسم قرآن‌خوانی روزانه در حرم رضوی برپا می‌شود و محفل انس با قرآن ویژه خواهران، تنها یکی از این محافل است که در صحن جمهوری، دارالقرآن کریم از ساعت 9 تا 11 با قرائت قاریان خانم برپا می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس یادآور شد: شب‌های ماه مبارک رمضان، کرسی تلاوت قرآن کریم در بارگاه رضوی با حضور قاریان بین‌آلمللی ساعت 21:30 در صحن جامع رضوی برپا می‌شود.

وی گفت: همه روزه در ماه مبارک رمضان یک جزء قرآن کریم، 30 دقیقه پس از اذان صبح در صحن انقلاب قرائت می‌شود. تلاوت قرآن در مسجد جامع گوهرشاد در نوبت عصر نیز ساعت 18:30 انجام می‌گیرد.

حسینی از برگزاری حلقه‌های تدبر و قرائت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: همه روزه ساعت 12 در صحن جمهوری اسلامی و دارالقرآن الکریم حلقه‌های تدبر و قرائت برگزار خواهد شد.

وی گفت: حجت الاسلام حسین حائری روز جمعه با موضوع "صله ارحام و ارتباط با ارحام از منظر قرآن" ساعت 19:30 سخنرانی می‌کند.

منبع: ايسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار