امروز طی مراسمی و با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ، فرمانده انتظامی و اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی 1/5 تن انواع مواد مخدر در اولین روز هفته مبارزه با مواد مخدر در ارومیه امحا شد.
کد خبر: ۲۴۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳ 21 June 2016
امحا

تابناک آذربایجان غربی : امروز طی مراسمی و با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ، فرمانده انتظامی و اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی ۱/۵ تن انواع مواد مخدر در اولین روز هفته مبارزه با مواد مخدر در ارومیه امحا شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در مراسم امحا و در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت : دنیا باید بفهمد که نظام اسلامی و ایران متاسفانه سالیانه هزینه های زیادی در راه مبارزه با مواد مخدر پرداخت می کند و  بر آن هستند ۳۵ درصد مواد تولیدی کش.رهای همسایه را از خاک ایران ترانزیت کنند.

 علیرضا رادفر افزود : ایران در دو بعد عرضه و تقاضا مبارزه می کند که بخش اول با تلاش نیزوهای نظامی و انتظامی و بسیج و سایر ادارات مرتبط انجام می گیرد و ودر بخش تقاضا هم تصمیم و رویکرد نظام اجتماعی کردن مبارزه است تا همه آحاد جامعه در مقابل این بلای خانمانسوز مقابله کنند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار در ادامه با اشاره به نقش اصحاب رسانه در آگاهسازی مردم و افکار عمومی به امر آموزش و حساس نمودن جامعه تاکید کرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی هم گفت: در سه ماهه نخست امسال دو تن و ۷۳۲ کیلوگرم از انواع مواد مخدر در آذربایجان‌غربی توسط نیروی انتظامی، مرزبانی، اداره اطلاعات، گمرک، اداره زندان‌ها و فرودگاه کشف شد.

سردار ناصر اصلانی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۰ تن و ۳۲۱ کیلوگرم از انواع مواد مخدر در استان کشف شد که نسبت به سال ۹۳ افزایش ۲۴ درصدی را نشان می‌دهد اظهارداشت: پلیس استان مصمم است که امسال اقدامات اساسی و کاملاً متفاوتی را در زمینه مبارزه با مواد مخدر در آذربایجان‌غربی انجام دهد.

سردار اصلانی با اشاره به اینکه در سال گذشته پنج هزار و ۵۰۰ نفر قاچاقچی عمده و توزیع‌کننده در استان جمع آوری شدند بیان کرد: در این رابطه ۱۳۲ باند نیز متلاشی شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: از سوی دیگر در سال گذشته سه هزار و ۵۵۰ نفر از معتادان متجاهر، ولگرد و کارتن خواب توسط پلیس استان جمع‌آوری شدند.

سردار اصلانی با اشاره به کشفیات نیروی انتظامی در حوزه مواد مخدر اظهار داشت: در این زمینه دو تن و ۷۳۲ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد که نسبت به سه ماهه سال گذشته افزایش ۲۵ درصدی را نشان می‌دهد.

وی به برنامه‌های امسال پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر پرداخت و بیان کرد: در این زمینه با کشت غیرمجاز مواد مخدر به شدت برخورد شده و خوشبختانه در سال ۹۵ هیچ موردی دال بر این موضوع گزارش نشد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی ‌گفت: امسال از اقدامات نیروی انتظامی در حوزه مقابله با تقاضا، پاکسازی نقاط آلوده از مواد مخدر بوده و از سوی دیگر خوشبختانه آذربایجان‌غربی از بعد جمع‌آوری معتادان متجاهر جزو استان‌های موفق کشور بوده است.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع مبارزه با مواد مخدر استان مرزی آذربایجان‌غربی، استاندار دستور افزایش مراکز ماده ۱۶ داده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در سال گذشته در اجرای طرح‌های ارتقاء اجتماعی ۶۱۲ فقره عملیات و اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به وقوع پیوست و در این خصوص سه هزار و ۱۹۸ نفر توزیع کننده مواد مخدر جزو، دستگیر شدند.

منبع: جوان پرس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار