برنامه رادیویی سلاو روژ باش صدا و سیمای مرکز مهاباد بصورت زنده با شهردار مهاباد گفتگو کرد.
کد خبر: ۲۵۵۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 04 July 2016
به گزارش خبرنگار تابناک (آذربایجان غربی)، صلاح کردستانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان و تقدیر از صدا وسیما که بعنوان نخستین ارگان این روز را تبریک گفت، افزود: در دوسال اخیر متأسفانه به لحاظ رکود اقتصادی حاکم ، شهرداری ها نیز دچار مشکلات فراوانی شدند و شهرداری مهاباد هم علیرغم بحران مالی جزو معدود شهرداری هایی است که توانسته است به لحاظ اجرای طرحهای عمرانی – خدماتی- ورزشی و فضای سبز، گام های ارزنده و مثبتی بردارد و در توسعه و آبادانی شهر نقش چشمگیری را ایفا کند.
وی افزود: حل معضل و گره ترافیکی 4 نقطه حساس و پرتردد شهر ازجمله زیرگذر میدان دکتر شهیری ، میدان شهید فهمیده، پل پیروزی و خیابان جام جم از جمله مهمترین فعالیتهای شورای اسلامی شهر وشهرداری مهاباد در دوره چهارم بود که با اجرای نخستین زیرگذر شهر مجموعه پل های احداثی برروی رودخانه مهاباد و ادامه کمربندی سرداران در این نقاط ترافیک و مشکل تردد به حداقل رسیده است.
شهردار مهاباد با اشاره به فعالیتهای فرهنگی و ورزشی شهرداری اضافه کرد: فقط در دوره چهارم شورای اسلامی ، شهرداری 4 قرائت خانه عمومی را احداث و از اکثر گروههای هنری حمایت کرده است و نخستین میدان چمن مصنوعی این شهر را نیز به بهره برداری رسانده است.

کردستانی از کلیه همکاران واحدهای مختلف شهرداری به خاطر تلاشهای صادقانه و شبانه روزی در اجرای این فعالیت ها تقدیر و تشکر کرد و در رابطه با تأخیر در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ضمن پوزش از همکاران خاطر نشان کرد: علیرغم مشکلات عدیده مالی تمام تلاش خود را معطوف خواهد کرد که این مشکل همکاران را نیز حل و فصل نماید.

وی در پایان خبر از احداث پروژه های سرمایه گذاری شهرداری داد که از جمله می توان به پروژه تلفیقی مجتمع تجاری سید نظام در میدان آرد، پروژه جنب مجتمع تجاری ساحل و پارکینگ خیابان جمهوری اسلامی اشاره نمود که تاپایان دوره چهارم شورای اسلامی شهر تقدیم شهروندان خواهد شد.
شهردار مهاباد یک بار دیگر 14 تیر ماه را که برای نخستین بار به عنوان روز شهرداری و دهیاری در سالنامه رسمی کشور ثبت شده است به مجموعه همکاران ، شورای اسلامی شهرو عموم مردم مهاباد تبریک گفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار