ارومیه- معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی صیانت از حقوق شهروندی را یکی از لازمه های تحقق شعار دولت و ملت، همدلی و همزباتی دانست.
کد خبر: ۲۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ 23 April 2015

ارومیه- معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی صیانت از حقوق شهروندی را یکی از لازمه های تحقق شعار دولت و ملت، همدلی و همزباتی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رادفر در جلسه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب آذربایجان غربی رعایت و صیانت از حقوق شهروندی توسط دستگاههای اجرایی را منجر به ایجاد اعتماد مردم نسبت به عملکرد نظام دانست.

وی با بیان اینکه در سایه این اعتماد شعار دولت و ملت همدلی و همزبانی نیز محقق می شود، ادامه داد: جلب اعتماد و حمایت مردمی مهمترین سرمایه یک کشور محسوب می شود که در این راستا حفظ کرامت و حرمت مردم بر اساس آموزه‌های دینی نیز مهم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی همچنین با توسعه دولت الکترونیک، شفاف سازی فرآیند انجام امور، نظارت مستمر بر عملکرد کارکنان و دستگاه اجرایی و تکریم ارباب رجوع را برای صیانت از حقوق شهروندی ضروری اعلام کرد.

رادفر نقش سازمان استاندارد، نظام پزشکی و نظام مهندسی را در رعایت حقوق شهروندی مهمتر دانست و بر فعال بودن دستگاه‌های نظارتی در اجرای این دستورالعمل تاکید کرد.

عملکرد دستگاههای اجرایی آذربایجان غربی ارزیابی می شود

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار آذربايجان غربي هم در این جلسه از اجرای طرح ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان خبر داد و اعلام کرد: عملکرد دستگاهها در حوزه مختلف ارزیابی و دستگاهها نسبت به عملکردشان رتبه بندی می شوند.

نادر صفرزاده از ورود حدود هزار نفر به مجموعه اداری آذربایجان غربی طی امسال خبر داد و گفت: سيستم اداری نيازمند جانشين پروری و تربيت جوانان برای پذيرش مسئوليت ها در آينده بوده که در این راستا دوره های آموزشی برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه گرافیک "تکریم خانواده" در آذربایجان‌غربی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیتهای فرهنگی و هنری و رسانه در تحقق حقوق شهروندی در استان، اظهار داشت: برگزاری مسابقات عفاف و حجاب و نمایشگاهی با عنوان تکریم خانواده در قالب ستاد صیانت از حقوق شهروندی امسال عملیاتی می شود.

حجت الاسلام محمد باقر کریمی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های مختلف در حوزه فرهنگی آذربایجان غربی طی امسال، ادامه داد: پدیده گرد و غبار در دو روز اخیر در مشکل ساز بوده که آگاهسازی مردم از وضعیت آب و هوا از مبانی حقوق شهروندی محسوب می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار