سرهنگ سامان غنی‌زاده : 13 فقره از این زمین‌خواری‌ها مربوط به مرکز استان بود و در این باره 45 هکتار از اراضی ملی و دولتی به ارزش 383 میلیارد ریال از متجاوزین خلع ید شد.
کد خبر: ۲۷۸۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲ 16 August 2016


سرهنگ غی زاده


تابناک آذربایجان غربی :
 
سرهنگ سامان غنی زاده رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در نشست خبری هفتگی ناجای استان با خبرنگاران با تشریح عملکرد ۴ ماهه اول امسال در حوزه سرقت گفت : در ۴ ماهه نخست، ۱۵۲۰ نفر سارق دستگیر شده است که گروه سنی ۲۰ تا ۳۰ سال بیشترین آمار را دربین گروه های سنی بین سارقین داشتند.

وی افزود :  ۱۳ درصد سارقین بی سواد، ۸۶ درصد دیپلم و ۱ درصد بالای دیپلم هستند و ارزش اموال مکشوفه ۱۰۰میلیارد ریال بوده است.

سرهنگ غنی زاده ادامه داد :  ۱۱۲۵ نفر از سارقین سابقه اعتیاد داشتند و ۵۰۲ نفر از سارقین، آماتور بودند و خوشبختانه آذربایجان غربی امسال با کاهش ۱۰ درصدی سرقت مواجه است درحالیکه آمار کشور ۲ درصد کاهش است.

رییس پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان اذعان کرد : ۸۰ درصد سرقت های استان کشف شده که در کشور ۷۴ درصد است و رتبه استان بعد از راه اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت از ۱۳ به ۱۸ رسیده که موفقیت آمیز است

سرهنگ غنی زاده در تشریح عملکرد مبارزه با قاچاق هم گفت: ۱۲۴۱ عملات منجر به کشف کالای قاچاق داشتیم که نسبت به سال قبل ۷۴ درصد افزایش یافته و ۸۱۶ قاچاقچی دستگیر شده است و ارزش اموال مکشوفه قاچاق، ۱۲۹میلیارد و ۳۲۴ میبیون تومان بوده است.

وی افزود : ۵۴۰هزار پاکت انواع سیگار، ۸۱هزار سوب انواع البسه، ۳۰۵هزار انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۴۵ تن برنج ۱۰ تن چای خارجی و ۱۱۳۴ دستگاه گوشی قاچاق بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌غربی همچنین گفت : در چهار ماهه امسال، ۴۰ فقره زمین‌خواری در استان آذربایجان‌غربی از متجاوزان کشف و پرونده قضایی برای آنان تشکیل شده است.

سرهنگ سامان غنی‌زاده اظهار داشت : ۱۳ فقره از این زمین‌خواری‌ها مربوط به مرکز استان بود و در این باره ۴۵ هکتار از اراضی ملی و دولتی به ارزش ۳۸۳ میلیارد ریال از متجاوزین خلع ید شد.
منبع:‌جوان پرس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار