خانه بهداشت روستاي چاوشقلي شهرستان خوي دردومين روز از هفته دولت افتتاح شد
کد خبر: ۲۸۴۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶ 25 August 2016

به گزارش خبرنگارخبرگزاري تابناک استان آذربايجان غربي از خوي،منصور محمودزاده در حاشیه افتتاح این خانه بهداشت گفت: کاهش هزینه های درمان و استفاده از دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت از مزایای احداث این مراکز درمانی روستایی است.
وي افزود: اين خانه بهداشت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 27ميليارد ريال وهمزمان29 خانه بهداشت دیگر در شهرستان خوی به بهره برداری رسید.
دکتر محمودزاده در مورد اعتبار صرف شده برای این 29خانه بهداشت نيزگفت : برای احداث این 29 باب ، مبلغ بیست و پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و زمینهای این خانه های بهداشت را اهالی روستاها اهداء نموده اند .
گفتني است که درادامه با حضور فرماندار خوي و اعضای شورای اداری شهرستان خوی در بخش قطور چند طرح عمرانی افتتاح و کلنگ زنی گردید.
کلنگ زنی ساخت مدرسه 4 کلاسه خيرساز در روستای کفچرین، افتتاح بلوار ورودی امام(ره) شهر قطور به طول 2 کیلومتر با اعتبار 13 ملييارد ريال ، بهره برداری از ساختمان اداری و انبارهای شرکت تجاری "دیا تجارت" از برنامه های روز دوم هفته دولت در بخش قطور بودند .
همچنین فرماندار و اعضای شورای اداری در راستای دیدار چهره به چهره و بررسی مشکلات مردم با حضور در روستای زری از روند اجرایی ساخت پل این روستا، ساخت و آسفالت خیابان اصلی در روستای مخین ، کارخانه آب معدنی شفا و همچنین تأسیسات گمرکی و پایانه مرز رازی از جمله دستگاه ایکس ری بازدید نمودند .
خبرنگار:ف.فرخ زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار