رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت:نگرش دانشگاه علوم پزشکیآذربایجان غربی فرابخشی است.
کد خبر: ۳۰۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷ 04 October 2016


به گزارش خبرنگارتابناک آذربایجان غربی،جلسه شورای فناوری سلول ها بنیادی و پزشکی بازساختی آذربایجان غربی با حضور دبیر ستاد، دبیر شورا راهبردی ستاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از روسای دانشگاههای استان در محل دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی برگزار شد.

در این جلسه، جواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی این استان را دارای ظرفیت بالقوه ای در راستای تربیت نیروی انسانی علاقمند برای فعالیت در ستاد توسعه علوم و فناوری سلولهاس بنیادی خواند و اظهار داشت: دو نفر از مدیران ستادی از فارغ التحصیلان در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی است و این نشانگر برخورداری استان از توانایی بالا در این زمینه بوده و اهمیت توجه به این حوزه را افزایش می دهد.

وی گفت: نگرش دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی فرابخشی است و سعی دارد با ایجاد ارتباط جمعی با مرکز علمی در سراسر دنیا، دهکده جهانی ایجاد کند چرا ک خوشبختانه امروزه علما و دانشمندان از این بینش که دانش را در انحصار خود نگه دارند خارج شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تصریح کرد: آذربایجان غربی از نظر تحقیقات و پژوهش دارای توانمندیهای بسیاری است که امید است مورد توجه و استفاده قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار