درخشش دانش آموزان قزوینی
دانش آموزان استان قزوین در دومین جشنواره دانش آموزي نوجوان خوارزمي توانستند در رقابت با سایر دانش آموزان 5 رتبه کشوری کسب نمایند.
کد خبر: ۲۸۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵ 28 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به جشنواره دانش آموزی نوجوان خوارزمی گفت: دومين جشنواره دانش آموزي نوجوان خوارزمي با حضور دانش آموزان استان های کشور در شهر مشهد مقدس از 26 لغایت 29 مرداد ماه به مدت 4 روز برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره ویژه دانش آموزان دوره اول متوسطه می باشد و در مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی بالغ بر 445 نفر دانش آموز شرکت نموده است که آثار خود را به دبیرخانه استانی در اداره کل آموزش و پرورش ارسال نمودند.

سالار قاسمی تصریح کرد: در مرحله کشوری جشنواره، 8 نفر از برگزیدگان استان قزوین شرکت نمودند که همگی حائز رتبه اول و سوم کشوری شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: این جشنواره در 6 محور شامل علوم آزمایشگاهی، زبان و ادبیات فارسی(احساس واژه ها)، مطالعه و پژوهش، دست سازه ها، زبان انگلیسی (ایفای نقش) و بازارچه های دانش آموزی (کار آفرینی) برگزار شده است.

گفتنی است در این جشنواره دانش آموزان مریم اله بخشی غیاثوند و فاطمه سادات میراحمدی در محور فعالیت های آزمایشگاهی از دبیرستان آلومتک ناحیه یک رتبه اول، ارشیا میرآخور در محور فعالیت های آزمایشگاهی از دبیرستان شهید بابایی ناحیه یک قزوین رتبه سوم، هانا گرامی و مهسا ژاله در محور مطالعه و پژوهش از دبیرستان حاجی بهرامی ناحیه دو قزوین رتبه دوم، محمد اسفندیاری و رضا آیین پرست در محور دست سازه ها از دبیرستان نخبگان ناحیه یک قزوین رتبه سوم و علی انصاری در محور زبان و ادبیات فارسی از دبیرستان شیخ طوسی ناحیه دو قزوین رتبه سوم کشوری را کسب نمودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار